Skip to main content

Graag prive beicht i.v.m. mijn accountgegevens planet.

Ik heb een cloud dienst waarvoor ik elke maand betaal, maar al jaren niets meer mee doen.

Nu wil ik de website nieuw leven inblazen, maar mijn planet account is geblokkeerd.

Al een paar dagen contact met KPN zakelijk en nu wordt ik naar consumenten doorverwezen.

 

 

U bent nog wel klant van KPN?


Hi @EPijn, welkom!

We helpen je hier graag op weg. Net als Nick ben ik benieuwd of je nog een KPN abonnement hebt, waar dit Planet e-mailadres bij hoort? Dat is wel belangrijk, zonder een abonnement blijven e-mailadressen niet bewaard. Ik vermoed dat de cloud dienst via KPN zakelijk of een andere partij loopt. Het wijzigen van je wachtwoord van je e-mailadres kan je op verschillende manieren doen, als het e-mailadres gewoon actief is. 

Als je er niet uit komt, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief het betreffende e-mailadres , en geef hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan. Dan kijk ik er voor je naar.


Beste Alexandra, Nick,

Momenteel hebben we alleen nog een mobiel abonnement (3 nummers) en betaal ik inderdaad elke maand aan KPN zakelijk voor de internet website die ik meer dan 15 jaar geleden eens heb gemaakt.

Ik heb het forum profiel nu zo volledig mogelijk ingevuld.

Hoop wel dat we nu naar een oplossing toe kunnen. Ben hier ondertussen al zo’n 14 dagen mee bezig! 

Met vriendelijke groet,

Edwin Pijnenburg

 


Ok. Dan word dit heel moeilijk. Een planet email adres hoort bij een internet thuis abonnement. Dat heeft u nu niet meer begrijp ik? Dan zal het email adres vervallen zijn. Het bestaat niet meer.

Waar heeft u het voor nodig? Kunt u nu niet inloggen op de "clouddienst"?


Beste Nick,

Nee, ik kan niet inloggen omdat ik die website al meer dan 15 jaar niet meer heb gebruikt / voorzien heb van een update. Clouddienst kan ik alleen inloggen met mijn Planet emailadres, dat geblokkeerd is door KPN. 

Maar goed, Inmidddels heb ik wel gewoon 15 jaar doorbetaald voor de website. Dat is inmiddels dan meer dan € 750,-- geweest. En nu is er niemand binnen KPN consument en/of zakelijk die mij kan helpen? Het is toch niet moeilijk zijn om de clouddienst dan te koppelen aan mijn huidige emailadres?

Groeten,

Edwin Pijnenburg

 


Beste Nick,

 

Ter info het bericht dat ik aan zakelijk heb verzonden:

 

 

Beste Rashid,

Met consumenten kom ik niet verder. Die zeggen dat ik geen Planet emailadres meer heb, omdat ik geen internet thuis abonnement heb bij KPN.
Inmiddels heb ik wel al jaren voor een dienst betaald, de laatste 15 jaar al meer dan € 750,-- waar ik blijkbaar geen gebruik van kan maken 😞.
Dat kan toch niet waar zijn zeker! Lijkt me toch geen probleem om een ander emailadres / account te koppelen aan de Clouddienst?
Of gaan we het oplossen door mij minimaal € 750,-- terug te betalen omdat ik betaald heb voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken en de clouddienst te stoppen?

Groeten,
Edwin Pijnennburg


@Edje Pijn Met de gegevens in je profiel heb ik er even naar gekeken. Je hebt geen particulier abonnement voor thuis bij KPN. Daarom zou ik je heel graag helpen met het e-mailadres, maar doordat je geen abonnement hebt voor thuis, kan ik helaas niets voor je doen. Ik had je graag ander nieuws gegeven, maar kan er niets anders van maken. Ik hoop toch dat je via onze collega's van zakelijk verder komt met de cloud dienst.


Beste Alexandra,

Ik ga weer terug naar zakelijk en ik hoop dat ik met hen verder kom. Het is niet anders. Ik hoop op een oplossing.

Groeten,
Edwin Pijnenburg

Â