Skip to main content
Antwoord

Planet account verwijderd

• December 17, 2022
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Per ongeluk het planetaccount verwijderd. Ik kan dus niet meer bij mijn mail komen. Hoe kan ik die terug zetten.

Het adres waar het om gaat is ************@planet.nl

Ā 

Admin: Gegevens verplaatst in verband met privacy

Beste antwoord door Liesbeth van KPN

HoiĀ @bobo75, welkom op het forum. Ik snap goed dat je de e-mail weer terug wil. Het was inderdaad een e-mailbox en je kan deze als alias weer toevoegen onder een ander e-mailadres via de e-mailpagina. Je kan daar een e-mailbox aanmaken en daarna kan je een alias toevoegen. Hier hoort je oude e-mailadres bij te staan als optie. Mocht dat niet zo zijn, reageer dan vooral in dit topic.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2022

per ongeluk mijn account verwijderd. How kan ik dat weer herstellen

Ā 

Admin: Topic samengevoegd met bestaan topic.Ā 

wjb
Superuser
  • December 17, 2022

Was dat @planet.nl mailadres een mailaccount of een alias van een ander mailaccount?

Waar heb je die verwijderd?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2022

het mailaccount met @planet.nl had ik verwijderd opĀ  MIJN KPN

wjb
Superuser
  • December 18, 2022

het mailaccount met @planet.nl had ik verwijderd opĀ  MIJN KPN

Was het echt een mailaccount of een alias van een mailaccount?

Ā 

Als het een mailaccountĀ was dan ben ik bang dat je, na herstel, alle mails kwijt zult zijn. Was het alias van een emailaccount dan zijn de mails nog altijd onder dat emailaccount aanwezig.

Al mijn emailaccounts zijn @kpnmail.nl adressen en mijn @planet.nl adressen zijn aliassen van de @kpnmail.nl accounts.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2022

Hoe kan ik dan herstellen?? Als ik maar weer kan sturen en vooral ontvangen.

Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN medewerker
  • Antwoord
  • December 21, 2022

HoiĀ @bobo75, welkom op het forum. Ik snap goed dat je de e-mail weer terug wil. Het was inderdaad een e-mailbox en je kan deze als alias weer toevoegen onder een ander e-mailadres via de e-mailpagina. Je kan daar een e-mailbox aanmaken en daarna kan je een alias toevoegen. Hier hoort je oude e-mailadres bij te staan als optie. Mocht dat niet zo zijn, reageer dan vooral in dit topic.Ā