Skip to main content

ik heb sinds een paar weken mijn planet mailadres gestopt aangezien hij erg oud was en er nooit meer wat mee gedaan. Nu krijg ik ineens van iedereen paniek mailtjes dat ze mij geen mail kunnen sturen (hotmail) want dan komt er een mail dat MX.kpnmail rejected your message to the following email adres … en dan dat oude emailadres van planet?? staat er for more info status code 5.7.1 en remote server returned 554.5.7.1 recipient …@planet.nlnot known.

Ik heb nu werkelijk geen idee wat mijn oude planet mail met mijn hotmailaccount te maken heeft? kan iemand mij in jip en janneke taal vertellen hoe ik dit kan oplossen😁

Hmm, dit klinkt inderdaad aardig merkwaardig @jaxx72, ze horen niks met elkaar te maken te hebben :thinking:

Het enige dat ik kan bedenken, is dat je in een ver, ver verleden ooit een keer een forwarding in hebt gesteld, zou dat kunnen? Had je de planet account en de hotmail account beide ingesteld in hetzelfde mailprogramma? Zo ja, verwijder je hotmail account daar nu eens uit en stel hem daarna helemaal opnieuw in, wat gebeurt er dan?


Ben je er nog uit gekomen @jaxx72?


Hi maja, dat mailprogramma heb ik allang niet meer, want dat werkt niet meer onder Windows 10. Dus geen idee hoe ik dat nu moet laten ophouden😳


Maak je nu wel gebruik van een ander mailprogramma? Op je laptop/pc en wellicht ook op je mobiele telefoon of een tablet? Of log je altijd online in om je mail te bekijken?

Als je bij 1 of meerdere apparaten gebruik maakt van een mailprogramma wil ik je toch aanraden om je account daar uit te verwijderen en even opnieuw in te stellen. Kan goed zijn dat er ‘ergens’ nog steeds iets raar ingesteld staat!


Ben je een stap verder inmiddels @jaxx72?