Skip to main content

Lukt het nog een @planet alias aan te maken?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Lukt het nog een @planet alias aan te maken?

Natuurlijk, zelfs als je nooit een @planet.nl adres gehad hebt.

Gewoon het hele emailadres intikken, zodra je de "@" intoetst verdwijnt vanzelf @kpnmail.nl aan het einde.


@AndreWrdn 

Je kunt e-mailadressen ala alias instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl.

 


Iemand heeft besloten er een apart item van te maken (ik niet) Het was bedoeld als verwondering bij een vraag van iemand anders. Voor me zelf ben ik (dank zij het super intelligente spam filter) bezig om juist alle @planet adressen bij websites af te voeren. Loop steeds vaker aan tegen het feit dat serieuze mails gestuurd naar @planet in de spam box terecht komt.

En ja ik kan een @planet  alias toevoegen aan een mail adres dat alleen @kpnmail.nl had

Dus svp beheerders: AFVOEREN dit item


Wat een onzin. Ik gebruik mn planet adres zowat dagelijks en heb daar nooit problemen mee. Er is ook geen enkele reden te bedenken waarom mails van @planet.nl adressen vaker in de spam map zouden belanden ofzo.


Ik snap het ook niet, constateer alleen dat het aantal @planet mailtjes dat in de spam map valt groter is dan de kpnmail geadresseerden. Nu snap ik zowieso niets (meer) van het spamfilter: serieuze mails van bijvoorbeeld het AD landen in de spam folder terwijl mailtjes waardoor ik kapitalen kan verdienen (ik had er weer een paar) niet als spam worden herkend.

Maar ik stop de discussie hier, anders wordt de post weer in stukken gehakt, ik blijf bij het verzoek afsluiten en verwijderen (maar dat is weer een ander onderwerp, verwijderen schijnt niet te kunnen)


Hey @AndreWrdn, ik heb je bericht niet afgesplitst dus ik kan het allemaal niet meer herleiden. In welk topic gaf je een reactie?  


Reageer