Skip to main content
Beantwoord

Planet-e-mailadres per ongeluk verwijderd

• April 17, 2021
  • 7 reacties
  • 171 keer bekeken

Orchydis
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik heb gisteren per ongeluk mijn planet-email-adres vewijderd. Wilde het wachtwoord wijzigen, maar heb in plaats daarvan het emailadres zelf verwijderd :grimacing: . Is het mogelijk, dat u dit hersteld ? Ik heb een @kpnmail.nl-adres, maar het lukt me niet om het planet-adres daar toe te voegen als alias (melding : emailadres bestaat niet)

Alvast bedankt

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik heb één van de e-mailadressen nog gevonden. Deze stond in reserve. Ik heb deze nu verwijderd, terugzetten was helaas geen optie. Je kunt het e-mailadres nu zelf als alias voor jouw kpnmail e-mailadres aanmaken. Het systeem vult automatisch @kpnmail.nl is, maar je kunt dit zelf wijzigen naar @planet.nl. Kom je er zo uit?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hallo en welkom, @Orchydis! Leuk dat je ons gevonden hebt. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag of het mogelijk is om jouw e-mailadres terug te halen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Orchydis
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2021

Hallo Denise,

Ik heb het forumprofielingevuld.

Alvast bedankt voor de moeite !

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Bedankt! Ik kan zo ook geen planet e-mailadres meer vinden onder jouw account. Kan je het e-mailadres dat je terug wilt onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel zetten? Dan kan ik gerichter zoeken.

Orchydis
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2021

Hoi Denise,

Ik heb het emailadres ingevuld.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 21, 2021

Ik heb één van de e-mailadressen nog gevonden. Deze stond in reserve. Ik heb deze nu verwijderd, terugzetten was helaas geen optie. Je kunt het e-mailadres nu zelf als alias voor jouw kpnmail e-mailadres aanmaken. Het systeem vult automatisch @kpnmail.nl is, maar je kunt dit zelf wijzigen naar @planet.nl. Kom je er zo uit?

Orchydis
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2021

Hoi Denise,

Het is gelukt. Ontzettend bedankt ! :bouquet:

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Super! Graag gedaan. :smile: