Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb gisteren per ongeluk mijn planet-email-adres vewijderd. Wilde het wachtwoord wijzigen, maar heb in plaats daarvan het emailadres zelf verwijderd :grimacing: . Is het mogelijk, dat u dit hersteld ? Ik heb een @kpnmail.nl-adres, maar het lukt me niet om het planet-adres daar toe te voegen als alias (melding : emailadres bestaat niet)

 

Alvast bedankt

 

Hallo en welkom, @Orchydis! Leuk dat je ons gevonden hebt. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag of het mogelijk is om jouw e-mailadres terug te halen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo Denise,

 

Ik heb het forumprofielingevuld.

 

Alvast bedankt voor de moeite !


Bedankt! Ik kan zo ook geen planet e-mailadres meer vinden onder jouw account. Kan je het e-mailadres dat je terug wilt onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel zetten? Dan kan ik gerichter zoeken.


Hoi Denise,

 

Ik heb het emailadres ingevuld.


Ik heb één van de e-mailadressen nog gevonden. Deze stond in reserve. Ik heb deze nu verwijderd, terugzetten was helaas geen optie. Je kunt het e-mailadres nu zelf als alias voor jouw kpnmail e-mailadres aanmaken. Het systeem vult automatisch @kpnmail.nl is, maar je kunt dit zelf wijzigen naar @planet.nl. Kom je er zo uit?


Hoi Denise,

 

Het is gelukt. Ontzettend bedankt ! :bouquet:


Super! Graag gedaan. :smile: