Mijn vader heeft laatst een nieuwe iPad gekocht en wil nu zijn planet mail koppelen aan zijn iPad. Hiervoor hebben we de online toestelhulp geraadpleegd maar daar werkte het niet omdat een wachtwoord niet zou kloppen. Vervolgens het wachtwoord opnieuw ingesteld en dezelfde stappen doorlopen maar het werkt nog steeds niet. Na langs te gaan bij CoolBlue (daar is de iPad gekocht) kwamen zij er ook niet uit en ben ik langs gegaan in de kpn winkel. Het meisje in de winkel heeft geconformeerd dat mijn wachtwoorden kloppen maar het lukte haar verder ook niet het in te stellen en vertelde me de technische dienst te bellen omdat die er zouden zijn om dit soort problemen op te lossen. Daarom vandaag de technische dienst gebeld en vervolgens een erg verontwaardigde reactie ontvangen dat zij er niet voor dit soort problemen zijn en dat ik maar de toestelhulp moet volgen (die overigens op dit moment niet laadt op de kpn website) en anders apple moet bellen omdat de fout 100% niet bij kpn ligt.
Â
Ik voel me ondertussen behoorlijk van het kastje naar de muur gestuurd en mijn vader is nog steeds 400+ euro lichter voor een product wat niet naar behoren werkt. Is er iemand die me hier mee kan helpen?