Skip to main content

Met de aanschaf van een nieuwe laptop ben ik mijn wachtwoord van mijn … @planet.nl kwijt. Kan me met geen mogelijkheid meer herinneren wat ik 13 jaar geleden als wachtwoord heb ingesteld.

Ik heb de stappen van het aanmaken van een kpn-ID gevolgd, maar loop nu spaak omdat ik geen product kan koppelen. Ik/wij thuis zijn geen klant meer bij de kpn.

Hoe kan ik toch mijn wachtwoord resetten?

Tips? Tricks?

 

Hoi Noiram! Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je het wachtwoord kwijt bent. Je kan op deze pagina d.m.v. jouw klantnummer een nieuw wachtwoord aanmaken. Zou je dat willen proberen. Als je het klantnummer niet meer weet, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en e-mail adres achter op het KPN Forum profiel. Het e-mail adres kan je kwijt in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je mij weten of het gelukt is?


Ik zie dat je jouw gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat het nog niet gelukt is om het wachtwoord te herstellen. Je ontvangt zo een privebericht van mij.


Inmiddels met hulp van KPN is het opgelost. Thanks!


Wat fijn dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!