Skip to main content
ik kan niet zoeken in gmail in me oude mails met planet mail
Goedemorgen @Boute80, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeling nu is 🙂 Wil je in een bepaald e-mailprogramma naar een bepaald mailtje zoeken? De zoekfunctie staat vaak aangegeven met een vergrootglas of met de woorden 'zoek'. Op je telefoon, bij gmail, vind je dit bovenaan: berichten doorzoeken. In webmail van KPN zit deze functie rechtsboven.



Mocht dit je niet helpen, zou je je vraag dan kunnen toelichten?



Ik hoor graag van je 🙂
Ik weet hoe ik moet zoeken in gmail, alleen geeft hij niks weer als ik de zoeken functie gebruik. Ik vraag me af hoe dit komt, want als ik een ander account gebruik worden er wel resultaten weergegeven.


@Boute80, dat is vreemd.. Krijg je dit met meerdere zoekwoorden of alleen als je op 'Forum' zoekt? Want het kan natuurlijk zijn dat je een ander e-mailadres hebt gebruikt voor de registratie op het Forum. Dus kan het zijn dat er geen mails meer met het woord 'Forum' erin opgeslagen zijn onder dit e-mailadres?
Met alle zoekwoorden

@Boute80 en als je met het planet mailadres op onze webmail kijkt? Lukt dat wel? Dan lijkt het me, omdat je Gmail gebruikt, misschien toch handig om even Gmail te contacten hierover. 


Dan lukt het wel ja


Hi Boute, ik heb voor het gemak ook een KPN adres toegevoegd in Gmail. Ik kan daarin wel goed zoeken. Heb je in de Gmail app rechts bovenin wel je Planet account geselecteerd? 


Hi Boute, ik heb voor het gemak ook een KPN adres toegevoegd in Gmail. Ik kan daarin wel goed zoeken. Heb je in de Gmail app rechts bovenin wel je Planet account geselecteerd? 

Heb je dat toegevoegd als POP of als IMAP?


Goed ingelogd op het juiste account uiteraard. Heb hem toegevoegd als pop3


De zoeken functie doet het weer, denk dat er een bug was bij Gmail


@Boute80, fijn om te lezen dat het weer werkt! Laten we er vanuit gaan dat het inderdaad een kleine bug was. 


Reageer