Skip to main content

Goede dag .

ik kan mijn planet mail niet op mijn nieuwe iPhone we 2022 instellen.

als ik alle stappen doorloop geeft hij fout aan wachtwoord/ gebruikers naam niet juist.

met deze gegevens kan ik wel de eenmalige van kpn lezen.

ook kan ik na het wijzigen van wachtwoord nog steeds op mijn oude toestel mail ontvangen.

raar raar

@Ralphvoort 

Dan lijkt het erop dat de KPN email server de wijziging van het wachtwoord niet doorvoert ……...


Hoi @Ralphvoort, welkom bij ons op het forum. Hoe wijzig je het wachtwoord precies, welke stappen volg je daarvoor? Je hebt een wachtwoord voor MijnKPN en een wachtwoord per e-mailadres. Het kan zijn dat je het wachtwoord voor MijnKPN wijzigt, i.p.v. het wachtwoord voor het mailadres. Dit zijn de stappen die je kunt volgen voor het wijzigen van het e-mailwachtwoord: E-mail: wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten.

Als je probeert in te loggen op de Webmail, lukt dat dan wel, of ook niet? 


Goede dag 

ik heb echt alleen het wachtwoord van de mail veranderd, daarna getest en kom ook met dat wachtwoord op mijn webmail.

op mijn oude toestel komt ook nog steeds mijn mail binnen en op mijn ipath ook.

wel kan ik mail verzenden.


Dat is wel heel typisch inderdaad. Zou je het mailaccount dan eens van de iPad en telefoon kunnen verwijderen en daarna het e-mailadres (met IMAP instellingen) weer in kunnen stellen met de nieuwe gegevens? Daarmee worden alle opgeslagen inloggegevens van de mailadressen verwijderd