Skip to main content

Ik heb een @planet.nl mail adres echter ben ik het wachtwoord vergeten. Ik gebruik dit mail adres niet actief meer. Maar ik het het nodig ivm reset wachtwoord ivm data breuk. KPN ID met klantnummer gaat niet aangezien ik geen internet heb van KPN. Hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen?

U heeft geen internet van KPN meer? Betaald u nog wel € 7,50 per maand voor dat email adres? Anders bestaat het adres niet meer.


Ik betaal 3.76 per maand aan jullie….


Excuses voor de late reactie @Jurgen73. Speelt het probleem nog? Je hebt dan als het goed is wel een klantnummer, en je zou dan wel een KPN ID moeten kunnen aanmaken en koppelen. Dan kun je inloggen bij email.kpn.com en het wachtwoord wijzigen. Ik hoor graag of dat lukt!


Ik heb inmiddels al een KPN ID. Echter kan ik mijn planet adres niet koppelen aangezien de site aangeeft dat ik geen KPN internet heb… en juist van de planet weet ik het wachtwoord niet


Inmiddels al wat wijzer. Heb account toe kunnen voegen aan min account (stond nog op 3 huizen geleden..) Echter kan ik nog steeds niet wachtwoord wijzigen of mail inlezen aangezien ik mijn wachtwoord niet meer weet van de planet account


Inmiddels opgelost en werkt weer