Skip to main content

Dank voor de bovenstaande uitleg, hier liep inderdaad ook tegen aan. Ik heb een aanvullende vraag. Ik wil een oud planet.nl adres herstellen dat ik abusievelijk heb verwijderd. Maar dat wordt niet geaccepteerd, ik krijg dan de melding “De e-mailadressen konden niet opgeslagen worden. E-mailadres xxxxxxxx@planet.nl is niet beschikbaar.” 

Hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt, Arjan

Hi Arjan. 

Een @planet.nl adres kun je zelf niet meer aanmaken. Het enige wat ik kan doen is kijken of ik het als alias kan aanmaken onder een bestaand e-mailadres dat je bij ons hebt. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het planet adres erbij vermelden en eventueel aangeven onder welk e-mailadres/box die je al hebt deze onder kan komen te hangen. 

Ik hoor graag van je. 


Hoi Alex, ik heb eea aangevuld. Een planeet.nk adres aanmaken lukt mij, echter niet het adres dat ik wil nl een adres dat ik gisteren onjuist (had ik dus niet moeten doen) verwijderd heb. 

Als ik dat oude adres kan herstellen is t ook goed.

 

Alvast bedankt, groet Arjan


Djuidelijk, zou je onder persoonlijke opmerkingen ook willen invullen om welk planet.nl adres het gaat? Dan kan ik kijken wat daar aan de hand is. 


Dank je, heb ik gedaan!


Gevonden. Dit adres staat nog onder quarantaine, dit gebeurt altijd voor een tijdje nadat een adres is verwijderd. Dit zodat het adres niet gelijk door iemand anders kan worden aangemaakt met alle nadelige gevolgen van dien. 

Ik heb dit intern doorgezet om dat vrij te maken en om het onder het juiste adres te plaatsen. Ik verwacht dat dit morgen rond is. Dinsdag ben ik er ook weer, dan zal ik het ook nakijken. :) 


Top! Dank je wel voor je hulp!


Hi Arjan, ik zie dat dit nog steeds niet rond. Ik heb het onder de aandacht gebracht bij een andere afdeling. Ik blijf dit ook in de gaten houden. 


Hi Arjan, ik zie dat de technische dienst contact met je heeft gehad hierover. Is alles nu zoals het hoort? 


Hoi Alex, inderdaad telefonisch contact gehad, en toen leek alles ok, het @planet.nl adres bleek te bestaan volgens je collega (dus exact zoals ik m wilde hebben, zonder punt in de naam)… Maar als ik nu zelf kijk is het adres er niet, en ik kan m ook niet aanmaken, dat wordt niet geaccepteerd.. 

T is dus niet opgelost..


Ik vond het al vreemd dat ik het adres niet zag. Ik vroeg het even na omdat ik zag dat een collega dit als opgelost heeft afgemeld. Ik ga hiermee wederom bezig om het goed te krijgen. 


Ik heb het nu opnieuw aan laten maken onder je @kpnmail.nl adres. Zou je dit willen controleren? 


Hoi Alex, heel mooi, t adres doet het weer naar behoren, dank voor je hulp!

groet Arjan


Hoi Alex, heel mooi, t adres doet het weer naar behoren, dank voor je hulp!

groet Arjan

Fijn, duurt even maar dan hebben we ook wat! Graag gedaan uiteraard.