Skip to main content

Ik ben ruim 25 jaar klant geweest bij KPN en ik had hierbij een planet.nl email adres.

 

Door verhuizing heb ik mijn KPN abonnement opgezegd. Ik heb toen geen email-only abonnement aangevraagd.

 

Ik heb helaas nog diverse accounts die met dit emailadres werken. Het is voor mij daarom erg belabngrijk dat ik dit emailadres (tijdelijk) weer kan gebruiken om in te kunne loggen op deze accounts,

 

Wie kan mij helpen?

Hallo @stefdebont 

Door het opzeggen van je KPN abonnement is jouw planet e-mailadres 6 maanden later opgeheven, inclusief de mailbox met inhoud. Alleen bij het opzeggen had je dit om kunnen laten zetten naar een e-mail only abonnement, nu is dat niet meer mogelijk.

Heb je misschien familie of vriend(en) die nog wel een KPN internet abonnement hebben? Dan kunnen zij tijdelijk een extra mailaccount aanmaken en daarin het planet adres als alias toevoegen. Dan heb je weer toegang tot het adres en kan je de gekoppelde accounts aanpassen.

Er is één mogelijk probleem. Iemand anders kan ‘jouw’ e-mailadres in gebruik genomen hebben. De kans is klein, afhankelijk hoe uniek jouw naam en/of keuze was bij het oorspronkelijk aanmaken.


Hallo Ruud,

 

Dat is een hele goede tip. Dank je wel!!!

 

Ik ga het proberen.

 

Groet, Stef


@stefdebont Dat is een goede tip van @RBxx. Maar het kan nog mooier, want als je een e-mailaccount aanmaakt is het ook mogelijk om de mail die daarop binnenkomt automatisch door te laten sturen naar een eigen e-mailadres van jou.

Piet.


Dat is een mogelijkheid @P.J.M. van der Vooren , maar ik denk dat @stefdebont zijn familie/vriend niet langer dan nodig wil ‘lastigvallen’. Als hij weer toegang heeft tot de gekoppelde accounts kan hij het contact e-mailadres aldaar wijzigen naar zijn eigen nieuwe e-mailadres. Hij zegt zelf ook alleen tijdelijk toegang nodig te hebben.


Graag opnieuw acyieveren groetjes

Admin: e-mailadres verwijderd uit openbare post


Hallo @Jansie Offerein, wat moeten we voor je herstellen? Kun je iets meer informatie geven?