Skip to main content

Ik zou graag op mijn samsung tablet mijn mails (planet.nl) willen lezen net als op mijn computer (windows 11).

Ik kan wel kpn webmail openen maar dan zie ik niet alles en ook niet mijn mappen. 

Planet.nl staat nu in Outlook versie 2307 op de computer

Hoe krijg ik voor elkaar dat het precies hetzelfde op mijn tablet als op de computer is 

met gmail en hotmail lukt het wel..

@inemou 

Kijk hier eens:

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

 

Hoe heb je het op je computer ingesteld? Via IMAP?


 Op de computer : POP/SMTP 


@inemou 

Dan gebruik je waarschijnlijk in het emailprogramma op jouw computer het POP protocol. En verplaats je ook alle email van de KPN server naar jouw Windows computer.

Maak een extra account aan in jouw emailprogramma dat met IMAP werkt en naar dat planet.nl emailadres verwijst. Verplaats in jouw emailprogramma alle email van de mappen van het POP account naar de mappen van dat IMAP account. Jouw emailprogramma gaat dan aan de slag om alle email uit het POP account (dat op jouw computer staat) terug tezetten op de KPN server. Verwijder - als alles goed is terugezet - vervolgens dat POP account.


En nog een goede tip: Pas ook het wachtwoord van je mailbox aan. Zo voorkom je dat andere apparaten van jou via POP je mailbox mogelijk weer leegtrekken.