Skip to main content

Ik wil graag mijn planet.nl wachtwoord resetten. Meerdere opties geprobeerd waaronder wachtwoord reset. Heb geen actief KPN abbo meer. Vernomen dat dit tevens via post mogelijk is en na lang zoeken erachter gekomen dat dit de enige mogelijkheid voor mij is. Ik heb mijn profiel aangevuld met mijn adresgegevens. Willen jullie mij middels deze weg bedienen zodat ik dit mailadres weer kan beheren. Indien jullie nog verdere info vanuit mij nodig hebben dan hoor ik dit graag. Hoop spoedig reactie van jullie te ontvangen. 

 

Mvg, Edwin

Wat bedoel je met "Ik heb geen actief KPN abbo meer" ?? Heb je geen (betaald) KPN abonnement (meer) ? Dan zijn de accounts + emailadressen (incl. dat Planet emailadres) die daarbij horen ook verwijderd of worden binnenkort verwijderd. Dat zou een goede reden kunnen zijn dat je geen toegang tot die emailadressen meer hebt (om bijvoorbeeld het wachtwoord te "resetten"). Misschien moet je (tijdelijk) weer een abonnement bij de KPN nemen om toch weer toegang tot die emailadressen te krijgen. Ik hoop dat één van de moderatoren hier meer over weet.

Heb je nog wel een (betaald) KPN abonnement dan bestaan dat account en die emailadressen nog en kun je dit proberen.
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm


Dag @EdwinMarcus. Welkom hier op het Forum. Wat @Willy22 aangeeft klopt. Je kunt je e-mailadressen behouden door je abonnement om te zetten naar een E-Mail Only abonnement (à €7,50 per maand). Echter, dit kan alleen op het moment dat je vaste abonnement wordt opgezegd. Dit omdat we dan, in plaats van opzeggen, het abonnement wijzigen naar het E-Mail Only abonnement. Na een opzegging blijven de mailadressen nog een poosje actief. Maar zodra de opzegging is verwerkt, is een omzetting naar E-Mail Only niet meer mogelijk. 


Ik wil mijn antwoord nog even wat duidelijker maken. Als @EdwinMarcus zijn (betaalde) KPN abonnement (met dat Planet emailadres) meer dan een maand geleden heeft opgezegd dan zijn alle emailadressen die onder dat abonnement hingen ook definitief verwijderd.


Bedankt voor je aanvulling, @Willy22! :thumbsup_tone2:


Reageer