Skip to main content

Sinds een paar dagen krijg ik meerdere keren per dag een pop-up scherm als ik mijn email (outlook) opstart. Geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord op voor de volgende server pop.planet.nl.

 

Nu tik ik meerdere keren per dag mijn wachtwoord in en ik kan verder mijn mail binnen halen.

Echter de melding komt steeds terug.

Via KPN webmail kan ik de mails nog steeds inzien.

Wie heeft voor mij de oplossing?

pop.planet.nl wordt eigenlijk al jaren niet meer gebruikt.

Stel jouw mail account in op pop.kpnmail.nl en uitgaand op smtp.kpnmail.nl.

Heb je ook deze site al bekeken?


heb de instellingen aangepast conform de beschrijving. Echter krijg nu een melding bij de testmail: 421 cannot connect to SMTP server.

Iemand de oplossing?


En welke server heb je dan opgegeven als uitgaande server?

Is dat smtp.kpnmail.nl?

En welke poort gebruik je en zorg je dat er ingelogd moet worden.

Zie ook die door mij aangehaalde site.


@Ventha Dat probleem heb ik een tijdje geleden ook gehad. Het bleef maar terugkomen, totdat ik het betreffende e-mailaccount verwijderde en na enige tijd opnieuw aanmaakte. Vreemd genoeg lukte het niet als ik het e-mailaccount verwijderde en meteen weer aanmaakte.  Dus even wachten, en dan moet het volgens mij weer lukken. Overigens is pop.planet.nl nog gewoon in gebruik, dus daar kan het niet aan liggen.

Piet.


ik heb het account verwijderd en opnieuw opgevoerd met de nieuwe instellingen. En… het werkt. Bedankt voor de tip!!!


ik heb het account verwijderd en opnieuw opgevoerd met de nieuwe instellingen. En… het werkt. Bedankt voor de tip!!!

Oef, een pop account verwijderd en opnieuw toegevoegd?

Hoeveel mails ben je nu kwijt?