Skip to main content

Ik kreeg opeens de mededeling dat e-mail ophalen mislukte.

Controleer de juiste accountinfo. Dat deed ik. Probleem bleef.
Ik keek hier op het forum en doorliep een stappenplan.
Verwijderde het account. Zette toestel (iPhone8, iOS15) uit.
Na herstart opnieuw account geïnstalleerd.
Krijg dan opnieuw de mededeling 
De POP-server 'pop.planet.nl’ reageert niet. Controleer internetverbinding en de informatie bij ‘server inkomende post'. Gecontroleerd: internet OK, informatie OK.

Webmail werkt wel, dus wachtwoord en gebruikersnaam zijn ook OK

Probleem is vandaag ontstaan, 4 uur geleden kreeg ik nog mail binnen.

Wat is het probleem, en belangrijker, is er een oplossing?

Theo

Er is waarschijnlijk een grote storing, kan niet inloggen bij mijn webmail en bij allestoringen.nl stromen vanmiddag meldingen binnen van mensen die last hebben van een storing,


Werkt het inmiddels weer @Theo?

Kon net weer inloggen. Maar de tweede keer met vertraging. De storing is dus niet helemaal voorbij.

 


Hallo @500W 

Er is inderdaad een storing. Zie KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

 

Ik heb daar ook last van. Het lijkt met horten en stoten te gaan. Net kreeg ik weer een serie mailtjes binnen.


Er wordt daar gelukkig aan gewerkt, volgens de storingsite zou het bij mij tot 17:00 uur duren. Ben benieuwd! 😉


Helaas zegt die eindtijd niet zoveel. Het is een eerste 'schatting’. Afhankelijk van het probleem kan het over 10 minuten opgelost zijn, maar net zo makkelijk wordt het veel later.


Worden die mails van de deurwaarder(s) gelukkig ook even opgehouden.:sunglasses:


Worden die mails van de deurwaarder(s) gelukkig ook even opgehouden.:sunglasses:

😂🤣


De mail werkt weer, maar gelukkig (nog) geen mail van de deurwaarder ontvangen.:thinking:

 


Ik kan mij mailtjes ook weer binnenhalen met het 4G netwerk, want ik kon dit alleen maar via WiFi. 😉


Goedemorgen @Theo, werkt de e-mail inmiddels weer? 


Dag Jeroen,

 

alles werkt weer.
Kennelijk was ‘mijn’ probleem de voorbode van jullie latere storing.