Skip to main content

Sinds gisteren werken mijn instellingen in Outlook 2003 niet meer om mail op te halen.

Ik was ooit bij Telfort en overgegaan naar KPN sinds vorig jaar. De pop3 email account heb ik nogmaals aangemaakt conform de beschrijving op: Ik kan geen e-mail ontvangen of versturen | KPN e-mail
I.p.v. pop3.telfort.nl en smtp.telfort.nl nu pop.kpnmail.nl en smtp.kpnmail.nl.

Testen van de account geeft geen fouten en in Webmail komt het testbericht.

Echter in Outlook komen geen berichten meer binnen en bij verzenden blijven berichten in Postvak UIT staan.

@Jospt :

Heeft jouw wachtwoord misschien 8 of 9 tekens ? 

Als je een extra account aanmaakt in Outlook werk die dan wel ?


  1. Meer dan 9 tekens.
  2. Account heb ik een aantal keren verwijderd en weer aangemaakt.WeB-mail werk wel nl.

Hoi @Jospt. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen e-mail kan verzenden of versturen.  Zou je een screenshot willen maken van jouw account instellingen in Outlook 2003 en hier willen delen. Vergeet niet om het e-mail adres weg te poetsen. Dan kunnen wij met je meekijken naar de instellingen. We horen graag van je!


Het probleem is inmiddels opgelost door Outlook opnieuw te installeren en daarna de account aan te maken.


Wat fijn dat het probleem inmiddels al verholpen is. :blush:


Het probleem is inmiddels opgelost door Outlook opnieuw te installeren en daarna de account aan te maken.