Skip to main content

Ik krijg tientallen keren per dag, sinds enkele dagen bericht van postmaster@kpnmail.nl dat mijn mail niet bezorgt kan worden.

 

heb een voorbeeld bijgevoegd

 

is hier iets tegen te doen?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Ben Stevens

Heb jij die email gestuurd ? Zo nee, dan moet je de volgende dingen doen:

1)) ALLE wachtwoorden veranderen.

2)) Zorg ervoor dat het wachtwoord voor Mijn KPN niet gelijk is aan de wachtwoorden van jouw emailaccounts.

3)) Kies STERKE wachtwoorden.


@Willy22 

Vergeten te melden dat het idd geen mail van mij is.
Wachtwoorden is natuurlijk het eerste wat je probeerd, maar krijg het idee dat het niet via mijn account word verstuurd. Maar dat ik alleen als afzender ingevuld sta. En daardoor de foutmelding gestuurd krijg. 

Weet niet of dat ergens op slaat?


@Willy22

Vergeten te melden dat het idd geen mail van mij is.
Wachtwoorden is natuurlijk het eerste wat je probeerd, maar krijg het idee dat het niet via mijn account word verstuurd. Maar dat ik alleen als afzender ingevuld sta. En daardoor de foutmelding gestuurd krijg. 

Weet niet of dat ergens op slaat?

 

Hi @Ben Stevens, als je gebombardeerd wordt met dit soort mails zonder dat je zelf wat verstuurd hebt, is dat niet zo fraai natuurlijk 🙁

Zou je eens 1 van deze mails door willen sturen naar abuse@kpn.com, met daarbij de uitleg van de situatie en de vraag of zij zien waar dit vandaan komt? Als er iemand misbruik maakt van jouw mailadres, kunnen ze dat achterhalen!