Skip to main content

Goedemorgen, sinds ik de nieuwe update van de mail van KPN heb is er een probleem.  De berichten die ik zie op de computer, en deze naar een map verplaatst of hebt verwijderd,  blijven gewoon nog op de telefoon staan. 

Groetjes Aat 

En waar blijven die berichten als u inlogd op webmail?


Als ik inlog op webmail dan staan de berichten die ik verplaatst heb in de map waarin ik ze gezet heb. De verwijderde mails zijn weg.


Ok. Dus de webmail komt overeen met de pc, maar de telefoon wijkt af? In dat geval staat de mail-app op de telefoon ingesteld op POP3. Je zou het account in die mail-app kunnen verwijderen en dan opnieuw toevoegen als IMAP account. 


Bedankt voor je reactie Nick. Ik ga het later bekijken, het wordt me nu wel iets te technisch. Jammer dat de KPN het zo moeilijk maakt. Voor hun wijziging gaf het nooit problemen. 


Gelukkig Nick83 heb ik niets veranderd. Het probleem is opgelost zonder de voorgestelde wijzigingen. Met andere woorden het probleem is weg zoals het ook gekomen was. 


@Aat Heikoop Welkom op het forum. Fijn om te horen dat het probleem al opgelost is. Hiervoor heb je dus niets hoeven doen? 


Hoi Rutger, ik dacht dat het probleem weg was maar het is er gewoon nog steeds. Net nog even op mijn telefoon gekeken. De mails die ik op de computer verwijderde uit het postvak IN blijven op de telefoon gewoon staan in het postvak IN. 


Hallo @Aat Heikoop zoals Nick al vertelde zou je email op je telefoon ingesteld staan met een POP account. Het beste is om je e-mail account op je mobiel te verwijderen en dan opnieuw er op te zetten. Enkel als IMAP.

Op deze website van KPN staat hoe. Je maakt eerst de keuze welke telefoon je hebt waarna je stap voor stap geholpen wordt hoe je je email moet instellen.

Succes.


Hoopvol, bedankt voor de duidelijke uitleg. Volgens mij is het probleem nu opgelost. 

Groet Aat 


@Aat Heikoop Goed dat het alsnog gelukt is! Bedankt @Hoopvol voor de toevoeging.