Skip to main content

In W10 Mail app komen er geen inkomende mails binnen met één specifiek KPNmail adres. Met andere KPN mailadressen is er geen probleem. 
Ingesteld als IMAP met de juiste poorten en vonkjes bij SSL. Het specifieke adres heeft exact dezelfde instellingen als de andere adressen.

Op de tablet, telefoon en in Outlook komt alles binnen. Alles is ingesteld als IMAP! In de webmail omgeving zie ik ook alle e-mails. 
Overigens worden alle mappen die zelf zijn aangemaakt met inhoud wel gesynchroniseerd naar W10 mail.
Het is dus duidelijk een issue met W10 mail app en dan ook nog met 1 specifiek mailadres en ook alleen voor het Postvak Inkomend.
Waar moet ik zoeken, omdat ik vermoed dat er ergens een instelling niet goed? Maar waar?

Hallo @HermanR , als je dat adres verwijdert binnen de MAIL van W10 en dan weer opnieuw aanmaakt?

Hoe maak je het account aan, via ‘ander account, POP, IMAP’ of via ’Geavanceerde configuratie’?

 


Hi Jan, ik heb beide methodes geprobeerd, met hetzelfde resultaat. 


Hallo @HermanR , krijg je ook een foutmelding als het betreffende account wordt gesynchroniseerd?

 


Nee er is geen foutmelding. Er komt even de tekst Uw e-mail wordt opgehaald, maar de inbox blijft leeg.

Het probleem heb ik op 3 verschillende machines getest. Allemaal hetzelfde resultaat. Het is overigens opeens ontstaan. Ik heb ook de mail app helemaal verwijderd en opnieuw via de Store geïnstalleerd.