Skip to main content

De preview functie voor openen documenten in de KPN Webmail werkt al een aantal dagen niet meer. Is dit bekend en kan dit opgelost worden? Het is erg vervelend, nu moet je eerst de bestanden downloaden als je ze wilt bekijken.

Dit probleem heb is al eens eerder geweest in januari 2022 en is destijds ook aangegeven in een topic.

De preview functie voor openen documenten in de KPN Webmail werkt al een aantal dagen niet meer. Is dit bekend en kan dit opgelost worden? Het is erg vervelend, nu moet je eerst de bestanden downloaden als je ze wilt bekijken.

Dit probleem heb is al eens eerder geweest in januari 2022 en is destijds ook aangegeven in een topic.

Hier geen problemen met het openen van documenten in KPN Webmail.

Piet.


Er is nog een medeforumlid die hetzelfde heeft, nu zou je toch inderdaad denken dat het aan de KPN webmailsoftware ligt @Arie Schar , zie onderstaande link:

Kan het moderatieteam hier eens aandacht aan besteden s.v.p.???


Ben ik toch benieuwd naar het OS en welke browser. 

Hier in Windows 10 en 11, Google Chrome werkt het.

Ook Android, Google Chrome werkt dat.


Ben ik toch benieuwd naar het OS en welke browser. 

Hier in Windows 10 en 11, Google Chrome werkt het.

Ook Android, Google Chrome werkt dat.

Bij mij werkt het ook gewoon op een Windows11-platform en een ChromeOS-platform (Chromebook)


Goedemorgen allen, ik gebruik Window 10 en Google Chrome op mijn Laptop. Gisteren telefonisch contact gehad met KPN en ze hebben zelfs meegekeken via een linkje. Wel kwamen we er achter dat als ik mijn KPN-mail opende in Edge dat ik het probleem dan niet had, dus kon ik de bijlages gewoon openen. KPN heeft hier intern nog wel een melding gemaakt, dus moet nog even afwachten. 


Toch eens even de oude W10 laptop op stroom gezet en aan.

Hier is een pdf bijlage in kpn webmail dan wel te openen in Google Chrome.

Heb je al eens alle kpn cookies gewist in je Google Chrome?


Toch eens even de oude W10 laptop op stroom gezet en aan.

Hier is een pdf bijlage in kpn webmail dan wel te openen in Google Chrome.

Heb je al eens alle kpn cookies gewist in je Google Chrome?

Yessss, alle cookies etc. gewist en nu kan ik de bijlages weer openen.

Bedankt PeterG voor je idee en natuurlijk ook alle andere voor hun meedenken.


Ee.a. is in te stellen in dit onderdeel van Windows:

 


Reageer