Skip to main content
Beantwoord

Prijzig XS4ALL E-mail Only abonnement omzetten naar een goedkoper KPN E-mail Only abonnement

• February 10, 2026
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb momenteel een E-mail only abonnement bij KPN (overgebleven uit mijn xs4all periode). Ik betaal daarvoor 15,25 per maand. Volgens mij zit daar nog iets extra bij dat ik dus nooit gebruik (dat is vrij vaag en wordt niet duidelijk uit de abonnement gegevens). Ik wil het omzetten naar het goedkope E-mail only abonnement. Hoe regel ik dat ?

Beste antwoord door Moetdatnou

Beste ​@JanD ,

bedankt voor je reactie. Via dat nummer werkt het niet. Ook niet via online aanpassing. Uiteindelijk via de chatbot uitgekomen op het telefoonnummer van xs4all, dat is 020-3987666. Daar lukt het wel

3 reacties

JanD
Superuser
  • February 10, 2026

Beste ​@Moetdatnou onder werktijd even met de helpdesk van KPN contact opnemen via 0800 0402 

Succes. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 11, 2026

Beste ​@JanD ,

bedankt voor je reactie. Via dat nummer werkt het niet. Ook niet via online aanpassing. Uiteindelijk via de chatbot uitgekomen op het telefoonnummer van xs4all, dat is 020-3987666. Daar lukt het wel

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 12, 2026

Hoi ​@Moetdatnou , welkom hier op onze Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Goed om te lezen dat je er inmiddels al uit bent door contact op te nemen met de Helpdesk van XS4ALL en fijn dat je dit hier ook nog even hebt willen delen! Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het ons dan ook vooral weet weten 💪🏻