Skip to main content
Hou ontkoppel ik het primaire e-mail adres. Dit adres is niet in mijn beheer maar van mijn ex-partner en hoort dus eigenlijk niet bij mijn abonnement.
Hallo @suus39 ,

het primaire e-mailadres hoort bij een abonnement en kan niet ontkoppeld worden.

Dan zou er op abonnementsniveau het e.e.a. aangepast moeten worden.

Wacht even de reactie van een moderator af, misschien dat hij/zij iets voor je kan betekenen.
Hoi @suus39 . Welkom op het forum. Ik kan me goed indenken dat je dit opgeruimd wilt hebben. Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Het hoofd e-mail adres is de kapstok waar de rest van het abonnement aan 'hangt' en dat maakt het wat lastig. Maakt je ex-partner nog wel gebruik van het e-mail adres? Het abonnement staat nu wel op jouw naam?
Hoi @Erwin_ het abonnement staat op mijn naam. En ik weet dat mijn ex-partner ook zijn internet en tv bij KPN heeft. Voor zover ik weet wordt die e-mail adres niet tot heel weinig gebruikt. Fijn dat u wilt kijken of het aan te passen is!
Uiteraard, @suus39 . 🙂 Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? In het laatste veld mag je wel het e-mail adres vermelden waar het over gaat!
Hoi @Erwin_ als het goed is, is mijn profiel zo aangevuld dat je genoeg info hebt. Zo niet dan hoor ik het graag!
Ik heb je een privé bericht gestuurd. Kun je daar op reageren? 🙂
Hoi @suus39 . Ik lees in het ticket dat het niet gelukt is. Dat heeft te maken met dat dit e-mail adres het hoofdaccount is. Helaas heb ik dus verkeerde informatie gegeven en lijkt het niet mogelijk zonder het hele abonnement te 'slopen'. Dat lijkt me zeer onwenselijk.

Als alternatief zou je via mijnkpn in kunnen loggen en een nieuw wachtwoord op het e-mail adres zetten. Vervolgens hoef je er niet meer naar om te kijken en zal het e-mail adres voor niemand meer te gebruiken zijn. Ik hoop dat dat een alternatief is, waar je iets mee kunt.
Ik heb niks meer gehoord en hoop dat mijn advies jou verder heeft geholpen. Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden!