Skip to main content

Hallo, mijn primaire email adres is nog van hetnet, kan ik dit wijzigen? Zo nee waar wordt dit nog voor gebruikt vanuit KPN?

Waar gebruikt u het zelf voor? Dat is de vraag. Want als u het wijzigt, dan komt alle mail die nu daar uw hetnet adres gestuurd word niet meer aan.


zelf gebruik ik het hetnet email adres niet meer, komt veel spam op binnen

inlog voor Mijn KPN heb ik al gewijzigd naar een hotmail account

zie alleen nergens een mogelijkheid om het primaire adres te wijzigen, zou graag alle mail van KPN naar Hotmail willen krijgen ipv hetnet


@Andretski Aan het primaire e-mailadres is het internetabonnement van KPN gekoppeld. Dat kan dus ook een Het Net-adres zijn. Dat e-mailadres is niet te veranderen. Het primaire e-mailadres vormt als het ware de basis voor het internetabonnement.

Je kunt natuurlijk alle voor jou bestemde e-mail voortaan rechtstreeks naar het Hotmail-adres laten sturen. Je hebt dan het primaire e-mailadres niet nodig om de mail te kunnen ontvangen. In je mailprogramma en in webmail kan je eventueel instellen dat alle spam rechtstreeks naar de spam-map gaat en na een bepaalde tijd automatisch gewist wordt.

Ook zou je een nieuw e-mailaccount kunnen aanmaken bij je internetabonnement. Het is dan eventueel mogelijk om alle mail die daarop binnenkomt door te laten sturen naar je Hotmail-adres.

Piet.


Welkom bij ons op het forum @Andretski. Wat Piet hierboven aangeeft klopt helemaal, het is niet mogelijk om het primaire e-mailadres van het abonnement te wijzigen. Wel kan je een ander adres gebruiken, zoals je al doet met een Hotmail adres. Doordat je die voor MijnKPN gebruikt werkt die ook als contact e-mailadres, alle berichten vanuit ons krijg je daarop.