Skip to main content

Wij hebben een nieuw abonnement bij KPN afgesloten maar ik heb geen primair emailadres van kpn gekregen. Ik kan dus ook niet inloggen op de webmail. Dit primair adres staat ook niet in mijn kpn of id of in de brief die ik van kpngekregen heb. Ik heb inloggegevens aangemaakt met het adres van mijn oude provider. Wel heb ik emailaccounts kunnen aanmaken maar hier kom ik niet in de webmail. Ook niet met het adres van mijn oude provider.  Ook las ik dat ik in mijn id kon zien of mijn email account geactiveerd was, dit kan ik ook nergens vinden. Graag een oplossing. 

@Duuren  Ik neem aan dat uw abonnement reeds geactiveerd is? Na enige dagen kunt u in uw "MijnKPN" meerdere nieuwe KPN mailaccounts aanmaken. U krijgt van KPN geen  primair mailadres, dit mag u helemaal zelf verzinnen. :wink:


Het abonnement is geactiveerd eb mailaccounts heb ik aangemaakt. Maar om in de webmail te komen lukt? Niet met het mailadres van mijn oude provider of met het nieuwe account. Hoe kom ik hierin.?


Ga naar mijn KPN en klik rechts op "profiel". Hier ziet u dan waarschijnlijk bij de inlog gegevens uw "foute"mailadres staan. Als u daar op klikt kunt u een nieuw hoofdmailaccount aanmaken. Dat kan even duren 1 a 2 dagen max.

 


Ja daar staat het mailadres van mijn oude provider. Daar kan ik een nieuwe aanvragen. Dat gast hij een bevestiging sturen naar dat adres wat ik heb aangemaakt...kpnmail.nl en dat mag ik bevestigen maar ik kan niet in de webmail, hoe moet ik dit dan bevestigen?


Heb je geen mailprogramma op je telefoon/ tablet/ laptop waar je dat kunt bevestigen ?

 


Kunt u inloggen op http://email.kpn.com?

Als je daar het wachtwoord instelt, gaat die dan ook een bevestiging sturen?


Hier kent het mailadres niet. Niet een van de 4 accountant wat ik heb aangemaakt bij kpn of mijn oude mailadres. Dit heb ik allemaal al geprobeerd. Maar nu nogmasls


Kunt u inloggen op http://email.kpn.com?

Als je daar het wachtwoord instelt, gaat die dan ook een bevestiging sturen?

Je moet hier gewoon inloggen met je MijnKPN account. Het adres van de vorige provider dus.


Ja hier kan ik inloggen met het mailadres van mijn vorige provider maar dan?


Ja hier kan ik inloggen met het mailadres van mijn vorige provider maar dan?

Dan ziet u de mailboxen die u bij KPN tot uw beschikking heeft.

Bij mij eindigen als die adressen op planet.nl omdat ik een oude Planet Internet klant ben.

Wat staat er bij u? Heeft u daar ook 1 of meerdere mailboxen/accounts staan?


Ik heb hier 4 accountants aangemaakt die eindigen op kpnmail.nl


Dat kpnmail.nl stond er al. Ik hoefde alleen voor het @ aan te maken.


Hoi @Duuren, welkom op ons forum!
Begrijp ik het goed dat het inmiddels gelukt is?


Hoi

Nee het is nog steeds niet gelukt en ik baal er wel heel erg van. Als ik het goed begrijp zijn de mailadressen niet geactiveerd en of niet gekoppeld.  Ik heb alles op de site door gelopen en ben uitgekomen bij de oplossing dat de oplossing bij jullie ligt. Het zou fijn zijn als u mij die oplossing zou kunnen doorgeven omdat ik de mailadressen door moet geven


Vroeger werd er automatisch een mailadres voor alle nieuwe klanten aangemaakt, tegenwoordig doen we dat niet meer automatisch omdat deze niet te wijzigen waren en soms tot vervelende situaties konden leiden.

Tegenwoordig kun je zoals @Nick83 hierboven al noemde via email.kpn.com zelf al je KPN mailadressen aanmaken,beheren en wijzigen.

Om daar in te loggen heb je een KPN ID nodig. Wat belangrijk is hierbij te vermelden is dat je een KPN ID aan kunt maken met elk e-mailadres naar keuze. Dit hoeft geen KPN mailadres te zijn maar mag ook bijvoorbeeld een Gmail adres zijn of in jouw geval het mailadres van je oude provider.

Zodra je een KPN ID aangemaakt hebt en via email.kpn.com je KPN mailadressen aangemaakt hebt kun je ook een nieuw KPN ID aanmaken met een van die adressen. 


Dit bovenstaande gedaan. 4 accounts aangemaakt en dan?? Nieuw email kpn id aangemaakt/ gewijzigd van een van nieuwe accountant die ik gemaakt heb.Geeft hij aan dat er een bevestiging gestuurd wordt?? Naar welk adres? Op mijn mailadres van mijn oude provider komt er na een half uur niets binnen. Misschien naar het nieuwe adres gestuurd waar ik niet bij kan komen omdat dit geactiveerd is??


Dit bovenstaande gedaan. 4 accounts aangemaakt en dan??

Probeer daar dan eerst eens mee in te loggen op de webmail. Lukt dat?

https://webmail.kpnmail.nl/


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Ja inmiddels draaid alles! Internet, tv en webmail. En dat binnen 3 weken. Daarvoor is er 2 keer een monteur langs geweest. Op 7 mei is het abonnement ingegaan en op 26 mei alles voor elkaar. 😃 De oplossing lag bij de kpn centrale. Bedankt voor het oplossen.