Skip to main content
Beantwoord

Primaire e-mailadres wijzigen

• 18 februari 2019
  • 8 reacties
  • 265 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik wil mijn primaire kpnplanet adres vervangen door mijn nieuwe kpnmail adres?

Beste antwoord door Marina_

Hoi @NAM, In mijn eerste bericht gaf ik al aan dat we het primaire e-mailadres niet kunnen wijzigen. Je kunt uiteraard het e-mailadres als alias gebruiken, maar dan komen de e-mails nog wel binnen in dezelfde postvak. Wil je dit niet, dan kun je beter een nieuw e-mailaccount aanmaken i.p.v. een alias. Mocht je het adres van je alias willen gebruiken, verwijder dan de alias. Wij kunnen het e-mailadres weer vrijgeven waardoor je met hetzelfde adres weer een e-mailaccount kan aanmaken. Mocht je nou denken, wat is het verschil? Dan verwijs ik je naar deze pagina. 🙂 Als je het e-mailadres van je alias verwijderd hebt, wil je het adres dan vermelden onder opmerkingen in je forumprofiel? Dan geef ik het adres weer vrij en kun je een e-mailaccount aanmaken.
Bekijk origineel

8 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 20 februari 2019
Hoi @NAM, Het primaire e-mailadres die je bij jouw abonnement hebt gekregen kunnen we niet wijzigen. Is je nieuwe KPN e-mailadres een nieuw e-mailaccount die je hebt aangemaakt of een alias?

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 23 februari 2019
@NAM, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 februari 2019
Hoi Marina,

Ik was ff een weekje op vakantie.
Ik heb een alias aangemaakt en ik wil deze nu als primair e-mailadres hebben.

Bij voorbaat dank.

Martin

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2019
Hoi @NAM, In mijn eerste bericht gaf ik al aan dat we het primaire e-mailadres niet kunnen wijzigen. Je kunt uiteraard het e-mailadres als alias gebruiken, maar dan komen de e-mails nog wel binnen in dezelfde postvak. Wil je dit niet, dan kun je beter een nieuw e-mailaccount aanmaken i.p.v. een alias. Mocht je het adres van je alias willen gebruiken, verwijder dan de alias. Wij kunnen het e-mailadres weer vrijgeven waardoor je met hetzelfde adres weer een e-mailaccount kan aanmaken. Mocht je nou denken, wat is het verschil? Dan verwijs ik je naar deze pagina. 🙂 Als je het e-mailadres van je alias verwijderd hebt, wil je het adres dan vermelden onder opmerkingen in je forumprofiel? Dan geef ik het adres weer vrij en kun je een e-mailaccount aanmaken.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 7 maart 2019
Goedemorgen @NAM, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 maart 2019
Hoi Marina,

Bedankt voor je uitleg.
Ik heb mijn alias verwijderd.
Deze zou ik graag als e-mailaccount willen gebruiken.

Bij voorbaat dank,

Martin

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 11 maart 2019
Goedemorgen @NAM, Zojuist wou ik het e-mailadres die je hebt toegevoegd onder opmerkingen in het forumprofiel vrijgeven. Maar het e-mailadres van je alias is niet verwijderen. Wil je dit controleren? Op deze pagina leggen we uit hoe je dit kunt doen. Bij: ''Een ander e-mailadres aanmaken of verwijderen (@hetnet.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl)'' stap 6 staat een afbeelding die je hier hopelijk bij helpt.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 13 maart 2019
Hoi @NAM, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Zo niet, stuur je dan weer een bericht?

Reageer