Skip to main content

sinds enkele dagen als ik mijn mails binnenhaal krijg ik geen nieuwe mail. Ik gebruik POP om de mails naar mijn lokale omgeving te halen. Ik kan in webmail zien dat er bv 3 nieuwe mails zijn. In zo'n geval krijg ik 3 kopieen van steeds hetzelfde oude mailtje binnen.

Het is een onsbrabantnet.nl email adres. Dit is een soort alias van kpnmail.nl. Als ik zelf iets naar kpnmail .nl stuur komt dat wel aan.

Wat kan hier aan de hand zijn?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste @yoj 

Tegenwoordig werkt de mail met IMAP, POP kan wel, maar als je onderweg bent kun je niet mailen, maar wel ontvangen. Met IMAP is dat anders, dan kun je op iedere lokatie mailen. Maar ook als je een mailtje verwijderd op de PC, dan wordt ie ook verwijderd uit jou mail van je telefoon en tablet/iPad. Daarna hoef je alleen op 1 van jou apparaten naar “De Prullenbak” te gaan om ze definitief te verwijderen, dan worden ze ook op je andere apparaten geleegd. Bij mij werkt het in ieder geval prima! Dan komen ook niet die oude mailtjes steeds binnen. Hier kun je de Email-instellingen vinden. 


tjah ik geef aan dat mijn auto sinds een paar dagen stuk is en dan geef je als oplossing ga met de bus.

dit is niet lomp bedoeld maar ik heb bewust voor POP gekozen.


Wat voor een auto heeft u? Merk en type? :wink:


Dat is wel apart. Uiteraard moet je gewoon POP kunnen gebruiken (ook onderweg) en hoort elk mailtje natuurlijk maar één keer binnen te komen.

Je zegt dat je een oud mailtje drie keer binnen krijgt. Bedoel je dan bijvoorbeeld een mailtje die je gisteren of een week terug al ontvangen had?

En krijg je bij elke nieuwe mail dan opnieuw hetzelfde oude mailtje binnen?

Ik hoop dat KPN hier op korte termijn in zal duiken.


ik heb in de webmail het zich herhalende mailtje weggegooid en nu is het opgelost

blijkbaar stond daar iets vreemds in wat POP verstoorde

ik begrijp het niet maar het zij zo


Reageer