Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een probleem met mijn @planet.nl mailbox. Hij is niet gelijk tussen mijn PC / Ipad / Webmail.

De pc en webmail lopen wel gelijk, maar er kunnen op de pc spontaan, zonder foutmelding mappen verdwijnen.

Daarnaast blijven er op de ipad mails zichtbaar die al lang verwijderd zijn. Deze zijn weer niet zichtbaar op de pc en webmail.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

Jan Boers

De Eipat haalt de mail hoogstwaarschijnlijk op via POP3 protocol. Kijk dat na bij de instellingen. 


Ik heb dit via IMAP, zowel op de PC/IPAD ingesteld, dus zou eigenlijk gewoon goed moeten werken.


Hey Jan, welkom! Ik begrijp dat je op al je apparaten de mail als IMAP hebt ingesteld, maar dat er toch verschillen ontstaan. Kun je aangeven welke mailprogramma's je op de PC en op de iPad gebruikt?


Je hebt niet weer gereageerd, Jan. Ik ga er vanuit dat je het hebt weten op te lossen. Als dat niet het geval is, reageer alsnog en beantwoord de eerder gestelde vraag welke mailprogramma's je gebruikt op de PC en de iPad.


Beste Erik,

Sorry voor de late reactie, maar ik gebruik Outlook (Office365), de laatste versie.

Groeten,

Jan


Geen probleem, Jan. Je gebruikt dit op zowel de PC als de iPad?  Kun je kijken, op beide apparaten, of de instellingen onderling overeenkomen, en ook overeenkomen met de info zoals hieronder staat.

 

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen