Skip to main content

Ik krijg de volgende error. 550.5.7.1. heeft te maken met firewall volgens mij. Kunnen jullie dat ajb verhelpen?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @Anne van Riet kun je via de KPN-webmail je mail wèl verzenden en ontvangen?

Welk mailprogramma gebruik je waarbij de fout gemeld wordt?

 


ja dat lukt wel en hij komt ook in outlook binnen


Vanaf welk mail adres probeer je te versturen? (voor de veiligheid is alleen het gedeelte achter de @ nodig dus bijvoorbeeld @kpnmail.nl)

en zit je op je thuisnetwerk of betreft het bijvoorbeeld een smartphone die je buitenshuis gebruikt?


planet.nl. Nee ik werk vanaf mijn laptop en koppel met mijn telefoon voor internet. Ik heb dit probleem sinds kort. eerder kon ik wel versturen. 


Heb je via https://blacklist.kpnmail.nl al gekeken of jouw emailadres wellicht geblokkeerd is?


Nee niet geblokkeerd 


Hoi @Anne van Riet ,

Zou je in je profiel je e-mailadres in willen vullen in een van de velden waar ‘Privé’ bij staat? Het is dan alleen te zien voor moderators, maar die info hebben we nodig om te zien wat er mis gaat.


Beste @Anne van Riet, welkom! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Ik zie dat je je profiel nog niet ingevuld hebt. Doe dat gerust alsnog als je wilt dat we er naar kijken. Je kunt ook een mail sturen naar abuse@kpn.com. Voeg dan de foutmelding toe als bijlage. Mijn collega's en ik helpen je graag verder.