Skip to main content

Wij zijn gisteren overgestapt van Delta naar KPN. We hebben een KPN Hussel 100 abonnement.

De monteur is gisteren (dinsdag 24-11-2020) bij ons thuis geweest en heeft de KPN verbinding, TV-ontvangers geïnstalleerd en ook het thuis abonnement van KPN toegevoegd aan mijn KPN ID. Dat KPN ID had ik al eerder aangemaakt, omdat ik al KPN mobiel klant ben. Mijn KPN ID is geregistreerd op een niet KPN mail adres.

 

Als ik nu via Producten → Thuis → Informatie & Instellingen → Email adres toevoegen een emailadres aan probeer te maken krijg ik keer op keer de foutmelding dat ik mijn KPN abonnement aan mijn KPN ID moet koppelen voordat ik een emailadres aan kan maken.

 

Het probleem is dat mijn KPN abonnementen (zowel mobiel als thuis) al gekoppeld zijn aan mijn KPN ID. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar kom niet verder. Ook niet via email.kpn.com dat ik op in een andere forum post heb gevonden.

 

Heeft iemand op het forum (van KPN of een gebruiker) een idee hoe ik KPN emailadressen aan kan maken?

 

Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Gerard Verweij

Hallo @gverweij54 , als nieuwe klant kan dat pas 1 of 2 dagen later na koppeling thuisabo, dus vandaag of morgen even opnieuw proberen.