Skip to main content

Ik ontvang sinds enkele dagen geen email meer vanuit een buitenlands mailadres.

Wij hebben aan beide kanten naar ons eigen systeem gekeken en daar zit geen probleem.

Het probleem lijkt te zitten binnen de server van KPN.

Ik heb hun mail naar mijn prive mailadres laten sturen en geprobeerd deze naar mijn zakelijk mailadres door te sturen, maar ook deze werd geblokkeerd.

 

Hoe kan dit probleem worden opgelost? Kan iemand mij helpen?

 

PS:

Overigens ben ik vandaag van het kastje naar de muur gestuurd binnen de KPN organisatie voor het oplossen van een probleem, wat nu (en na 2 uur aan de telefoon gezeten te hebben) nog steeds niet is opgelost. Ik ben wel 15x doorverbonden en telkens kwam ik op plekken uit waar ik zgn. niet thuis hoorde.

Uiteindelijk kreeg ik, zachtjes uitgedrukt, een niet al te vriendelijke medewerkster aan de lijn.PS:

Is er iemand die mij kan helpen?

Ik krijg trouwens volgende foutcode :

 

BERICHT GEBLOKKEERD

De reactie van de externe server was:

550 5.0.0 Mail rejected.


Welkom @LS Sport 

De melding 550 5.0.0 Mail rejected betekent dat het spamfilter van KPN ingrijpt.

KPN Abuse beheert dat en is bereikbaar via mail abuse@kpn.com , stuur ze een bericht en ze pakken het op.


Dag @LS Sport. Van harte welkom hier. Lastig dat je e-mails afkomstig van buitenlandse e-mailadressen niet meer ontvangt. Ik begrijp uit je bericht dat de afzender een bouncemelding krijgt. Wat @Tycha zegt klopt: in de meeste gevallen betekent dit dat jouw berichten door ons spamfilter worden tegengehouden. Als je mailt naar onze Abuse Desk (abuse@kpn.com), kunnen zij aangeven waarom het wordt tegengehouden en hoe dat verholpen kan worden. 


Hallo @LS Sport. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ben benieuwd of je al contact hebt gehad met onze Abuse Desk. Is er al meer duidelijkheid over de bouncemelding die de afzenders ontvangen?


Reageer