Skip to main content

Steeds vaker krijgen mensen in mijn omgeving het bericht dat als ze mij een mail sturen dat deze niet afgeleverd kan worden. Als e mij hier dan op aanspreken blijk ik de mail wel gehad te hebben. Ik krijg zelfs brieven van officiƫle instanties dat ik mijn juiste e-mail adres door moet geven omdat de mail niet afgeleverd kan worden. Dan blijkt dat ik de mail wel gewoon gehad heb. Erg vervelend! Waar kan dit aan liggen en wat kan ik hier aan doen?

Ā 

Hoi @Bianca.dunk. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat anderen de melding krijgen dat het mailtje niet afgeleverd kan worden, maar het mailtje wel uiteindelijk in jouw postvak in terecht komt. Ik heb hier zelf niet gelijk een antwoord op. @Dennis ABDĀ weet jij misschien wat Bianca kan doen om dit probleem te verhelpen?


Hoi @Bianca.dunk. Speelt het probleem nog steeds of heb je het inmiddels al zelf kunnen verhelpen?


HoiĀ @Bianca.dunk. Speelt het probleem nog steeds of heb je het inmiddels al zelf kunnen verhelpen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer