Skip to main content

Goedemorgen,  kan iemand mij helpen met het volgende probleem met webmail ? 

Ik moet als ik overdag mijn webmail wil openen telkens opnieuw mijn wachtwoord opnieuw wijzigen in mijnKPN . En na een half uur ofzo weer precies het zelfde verhaal.   Is ook alleen maar overdag op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 . Voor de rest  van de tijd geen enkel probleem . Vindt het namelijk erg irritant dat als ik mijn webmail wil openen constant naar mijnKPN moet gaan en 6 handelingen moet verrichten om mijn mail in te zien . 

Iemand een idee wat het probleem kan zijn ? 

Alvast dank voor meedenken 

Gr Ronny 

Hoi Ronny, welkom hier. 

Ik heb om eerlijk te zijn geen idee hoe dit kan. Heb je een screenshot voor me van dit fenomeen? En verder werkt het in de avond na 18 uur wel goed? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag het e-mailadres invullen waar het om gaat. Dan kan ik even uitzoeken wat er precies gebeurt tussen 8 en 18 uur. 


Gegevens voor wat zo weet ingevuld

 

 


Gegevens voor wat zo weet ingevuld

 

 

Zou je morgen ook een screenshot willen plaatsen van wat je dan precies ziet? Tussen 8 en 18 uur bedoel ik dan, als het voorkomt. 


Morgen is het zondag dus geen  werkdag , dan is er geen probleem . Zal maandag even kijken . Alvast dank 

 


 


Daar is de melding weer 🤔😡


Heb mijn profiel verder ingevuld. 

En na 17.00 of 18.00 wérkt het prima . Tot 08.00 en dan is het weer hetzelfde probleem . 

Moet dan 8 of 9 handelingen verrichten om weer in mijn mail te komen . Kan niet helemaal de bedoeling zijn toch ? 

Ik moet dan inloggen bij mijn KPN  om daar bij producten en dan instellingen mijn wachtwoord te wijzigen . Daar voer ik dan weer 2 keer mijn huidige wachtwoord in en dan kan ik pas weer in mijn mail  (voor hooguit half uurtje) 🤔 vreemd  toch .

Gr Ronny 


Dankjewel. Ik zie dat er vanaf verschillende IP adressen veelvuldig geprobeerd wordt om in te loggen op je hoofdaccount waar dit adres onder hangt. Dat gaat overdag inderdaad aan de lopende band door. 

Gaat het jou puur om de alias die je hebt ingevuld in je profiel? Dan zou je een nieuw e-mailbox aan kunnen maken hier, daarna kan ik je alias verplaatsen naar de nieuwe box. Dan zou dit probleem opgelost moeten zijn. 

Maak wel een back up van je belangrijke mail, alles zal namelijk achterblijven op de e-mailbox waar je alias nu onder hangt. 


Hallo . Wat wordt bedoeld met mijn "alias" 

We gebruiken namelijk e-mailadres: *****

Hoor graag van je 


Dat snap ik, dat is echter een alias. Het is een e-mailadres dat onder een andere e-mailbox hangt. Zie privébericht. 


Update voor de meelezers: Opgelost door zijn alias onder een nieuw e-mailbox te plaatsen om die ‘aanvallen’ te vermijden. 


Helaas vandaag weer gewoon zelfde probleem 🤔☹️


Ik zie het ook, je adres wordt weer van alle kanten aangevallen. Ik ben bang dat we hier niet zoveel aan kunnen doen. Heb je dit adres gebruikt als inlog op gamefora oid? 

Ik hoopte dat het zou ophouden onder een nieuwe e-mailbox. 

Mijn advies is om toch een anders e-mailadres aan te maken en te gebruiken. Deze aanvallen kan ik simpelweg niet tegenhouden. 


Ok bedankt voor info