Skip to main content

Goedemorgen, dwz helemaal geen goede morgen … kan iemand van de KPN mij bellen kennelijk zijn de service nummers geheim.. ben het helemaal zat .. betaald de hoofdprijs voor een planet e-mail account maar KPN is onbereikbaar.. de website is slecht en mensen die mij willen mailen vanuit diverse locaties krijgen bericht dat mijn mail niet bezorgd kan worden. En dat is niet de eerste keer…. mijn mailbox is nagenoeg leeg dus dat kan niet de oorzaak zijn… verzenders in NL maar ook in Azie etc … 
 

Waarom elke keer weer gedoe met Planet ??? 

zou het bijzonder op prijs stellen wanneer u mij kan bellen of een nummer op kan geven waarop ik KPN kan bereiken met vragen over mijn planet mail… E.e.a. is urgent! 

bij voorbaat dank!! 
m vr gr Bart

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Bartvell. Sinds vanmorgen is er een storing met het verzenden en ontvangen van e-mail. Deze storing zou inmiddels al verholpen moeten zijn. Heb je nog steeds problemen met het verzenden en ontvangen van e-mail? Als je liever telefonisch contact wil met één van mijn collega, dan kan je bellen met onze klantenservice (0800 0402).


Hoi @Bartvell. Sinds vanmorgen is er een storing met het verzenden en ontvangen van e-mail. Deze storing zou inmiddels al verholpen moeten zijn. Heb je nog steeds problemen met het verzenden en ontvangen van e-mail? Als je liever telefonisch contact wil met één van mijn collega, dan kan je bellen met onze klantenservice (0800 0402).

Ik heb geen bericht van jou ontvangen. Ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen of dat je telefonisch contact hebt opgenomen met één van mijn collega's.


Beste Visash < nee ik heb collega's gesproken en die kunnen het probleem niet oplossen te triest voor woorden. Ik ga dus andere maat regelen nemen ( niks persoonlijks) maar KPN is niet in staat om ondanks dat ik een betaald abonnement al 30 jaargebruik het probleem op te lossen. 
Wat gezegd word is dat chinezen proberen in te breken in mijn account dan het account tijdelijk geblokkeerd wordt. Top zou je zeggen… waarom komt KPN dan niet op het idee (zelfs Gmail Gratis) komt met de oplossing evenals alle andere aanbieders met het feit dat als er een “inbraak poging” is daarvan direct een bericht te sturen naar de gebruiker. Tevens heel apart dat de ene mail wel aan komt en de ander niet verstuurd  op het zelfde moment … dat van diverse mail adressen ongeacht de locatie van verzenders… Erg jammer…  word denk ik tijd alles zo om te buigen dat ik zo spoedig mogelijk abo kan stoppen .. helaas na 30 jaar is dat niet eenvoudig. Zal het hier bij laten want ik ben geen FAN meer van de KPN. 


Hoi @Bartvell. Ik begrijp uit de berichten hierboven dat er vanaf verschillende e-mail adressen en locatie geen mail kan bezorgd worden naar jouw e-mail adres. Dat is zeker niet de bedoeling. Jammer dat mijn collega's telefonisch het probleem niet hebben kunnen oplossen. Heb je zelf ook problemen met het versturen van e-mails? Je geeft aan dat mijn collega aangeven dat het account tijdelijk geblokkeerd word, dit is iets wat de afdeling “Abuse” doet. Je kan daarom het beste contact opnemen met deze afdeling door te mailen naar abuse@kpn.com. Op deze pagina vindt je meer informatie over KPN Abuse


Reageer