Skip to main content

Sinds ik de combinatie Office 365 en Windows 11 gebruik heb ik het volgende probleem:

Via Outlook gebruik ik mijn planet mailbox. mijn mailbox wordt om de 2 weken geschoond (ik heb dit niet zo ingericht), maar het vervelende is dat de emails niet terechtkomen in > VERWIJDERDE ITEMS en als ik in ZOEKMAPPEN > OUDER DAN 4 WEKEN zoek dan vind ik alleen berichten ouder dan 4 weken. 

  1. waarom komen mijn verwijderde berichten NIET in VERWIJDERDE ITEMS? 
  2. hoe haal ik mijn verwijderde berichten terug
  3. kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn mailbox opschoon, en niet dat het systeem/programma dit voor mij bepaal? 

Ik ben erg slecht hierin en heb de hulp van een computerstudent ingeroepen, die weet het ook niet. 

Help!! Kan iemand mij helpen? BVD, Juan 

 

Ik snap er niks van, net keek ik  was map leeg. Nu is map weer gevuld :) 

komt zeker door de zon. excuus 


Haha, misschien moest de map alles nog even binnen halen. Als je nu al last hebt van de zon, kijk dan goed uit morgen en dinsdag! 😉


@Sanne_M @Willy22 @Nick83 @GeSp 

Beste allemaal. ik wil jullie melden dat de mailbox nu “gesmeerd loopt”. Hartelijk dank voor jullie hulp en misschien tot een volgende keer. ciao :) 


Hmmm, zijn de berichten helemaal weg @Juan M Geerman? Of werkt alleen dat mapje niet zoals hij zou moeten? Heb je e-mails ouder dan 4 weken wanneer je in de reguliere inbox kijkt? 


@Sanne_M  Als het “gesmeerd loopt“ werkt het nu dus prima.

 

Nog bedankt voor de terugkoppeling @Juan M Geerman , fijn dat het allemaal weer goed werkt.


Haha @GeSp ik heb blijkbaar niet op de 2e pagina knop gedrukt. 🙃 Maar inderdaad @Juan M Geerman fijn dat alles weer werkt en dank voor het terugkoppelen! Negeer mijn eerdere bericht.