Beste KPN-ers,
Ik heb sinds vandaag problemen met de mail van kpn. Verwijderde mails “stromen” in grote aantallen letterlijk weer binnen op de iphone, ipad en pc (door mij bewaarde mailtjes op de pc komen ook opnieuw binnen).
Ik dacht eerst dat het met de nieuwe software update IOS/ IpadOs 13.2.2 te maken had, maar daar begin ik nu aan te twijfelen. Zekerheidshalve namelijk ook ingelogd op webmail van kpn en nu zie ik dat deze nieuw/anders is. Ik vraag me af of de nieuwe webmail mogelijk een oorzaak kan zijn? Is er een bug bij de KPN-servers? Wel gek in de webmailversie komen de mails niet opnieuw binnen.
Ik wil de mail zowel op mijn ipad, iphone als pc (via windows live mail) kunnen lezen en ze op de ipad en iphone kunnen verwijderen zonder dat ze van de pc worden verwijderd. Dat ging prima via de POP-optie en het aanvinken van de optier “nooit verwijderen van de server”.
Geavanceerde instellingen mail op ipad/iphone bekeken: pop-instellingen en optie nooit staan nog goed. Serverpoort is 995.
Voordat ik met allerlei instellingen aan de gang ga, graag een reactie of anderen dit probleem ook hebben, of het inderdaad een bug is, en wat ik nu het beste kan doen? Ik ben huiverig, om alles zonder meer te verwijderen, want de in het verleden bewaarde mails moet ik niet kwijtraken.
Bedankt, een KPN-gebruiker