Skip to main content

Beste nou ja "Beste" KPN,

Wij kunnen niet meer inloggen op de webmail. Ook ontvangen wij geen mail meer. Dit is nu al 5 dgn. Heel handig als je in het buitenland zit en moet werken 😡. We kunnen op alles van KPN inloggen behalve de mail. Mijn moeder, die ook KPN heeft, laten bellen voor ons daar wij telefonisch geen contact met jullie kunnen krijgen. Graag dit probleem oplossen. Ik heb evt een reserve gmail waar u naartoe kunt mailen. Waardeloos dat we geen contact met uw kunnen krijgen en de klantenservice mijn moeder afwimpeld. Gr Nicolette 

Hoi @Harley-Davidson 
Vanuit het buitenland kun je de klantenservice van KPN bereiken op +31612001200
Of via de website chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten


Hallo @Harley-Davidson! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je er van baalt als je e-mail niet werkt, zoals het zou moeten. 

Ik weet niet hoe het gesprek is gegaan tussen mijn collega en jouw moeder, maar bellen namens de contractant zonder dat deze direct een toestemming kan geven, is niet de bedoeling. Er kan dan wel algemene informatie verstrekt worden, die ook op onze website te vinden is:
E-mail: wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten 

Als het inloggen in de Webmail niet meer lukt, dan is ons advies om het wachtwoord van het e-mailadres aan te passen. Dat kun je doen door met jouw KPN ID in te loggen via email.kpn.com 
Je komt dan uit op de pagina E-mail account instellingen, als je klikt op wijzigen dan kun je daar een nieuw wachtwoord kiezen voor jouw e-mail.

En er had natuurlijk ook uitgelegd kunnen worden hoe jij, vanuit het buitenland, contact met ons kunt opnemen. Gelukkig heb je deze informatie al gekregen vanuit onze Community! 
Lukt het met deze informatie om weer toegang te krijgen tot jouw e-mailaccount? 
 


Inmiddels opgelost maar zeker niet dankzij KPN. Grote teleurstelling na zoveel jaren klant. De hulp was heel ver te zoeken. Eigenlijk gewoon helemaal geen hulp. En de enige hulp die lukte na 5 dgn alles geprobeerd te hebben, was via de chat maar zeer ondeskundige en niets mee opgeschoten. Bij terugkomst maar is shoppen voor een andere provider.


Is het nu wel duidelijk wat het probleem was en --nog belangrijker-- wat de oplossing was?
Behalve veel klachten over de service van KPN lees ik daar niets over, maar juist dat is interessant voor anderen in dezelfde situatie.


Je teleurstelling komt duidelijk over, excuses voor het ongemak wat je er van gehad hebt! In ieder geval fijn dat het opgelost is.

Ik markeer mijn antwoord als beste antwoord voor eventuele meelezers: zo kunnen zij, zonder tussenkomst van de klantenservice, de toegang tot het e-mailadres zelf herstellen!