Skip to main content

Ik heb vanaf vandaag ineens problemen bij het ophalen van mijn emails op oude accounts van pop3.tiscali.nl en pop3.telfort.nl.  Verzenden gaat wel, maar dat doe ik via Gmail.

IS KPN aan het klooien hiermee? Ik heb mijn settings in Outlook 2010 niet veranderd…

Hi @T.N. welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Krijg je een bepaalde foutmelding als je de mail probeert op te halen? Je kunt in dit geval het beste de e-mailinstellingen controleren. Als je op de link klikt dan staan onder het kopje ‘Overzicht mailserver instellingen’ de e-mailinstellingen die je kunt gebruiken.


Hoi Ron, dank voor je reactie. Probleem is inmiddels opgelost; ik heb de instellingen moeten aanpassen - achter de gebruikersnaam @'provider’ moeten toevoegen en opnieuw aanmelden in de serverinstellingen. Dat was wat lastig te vinden op jullie site want het betreft oude domeinnamen die KPN weer heeft overgenomen van Tiscali/Worldonline en Telfort. Die instructie was mij wel door KPN gemaild maar ik kon die mail dus niet meer ontvangen….!! Toen alles weer werkte, kreeg ik die mail pas binnen - mosterd na de maaltijd….