Skip to main content

Hallo Forum,

Ik heb een Samsungtablet aangeschaft, en moest daar mijn mail accounts op toevoegen.

Maar daar herkende hij mijn wachtwoord niet, terwijl ik het wachtwoord al jaren heb. Was verplicht een niet wachtword aan te maken. Heel vervelend, want dat wachtwoord moest ik dus ook op mijn Ipad Laptop, Mobiel en PC doorvoeren. Nu heb ik ooit eens twee extra emailadressen toegevoegd om daar bepaalde mailen op binnen te laten komen. Zodat die mailen niet in mijn inbak komen. Nu ik overal mijn wachtwoord moest veranderen, is er denk ik iets niet goed  gegaan. Bij de ene krijg ik dus alle mailen op beide adressen binnen. Bij de andere moet ik mijn wachtwoord bijwerken om account te syncroniseren.

Waarom heb ik dit nou altijd bij KPN. Bij Gmail Hotmail hoeft dit allemaal niet. Heel vervelend.

Daarbij komt ik ook niet meer in MIJNKPN, want daar kent hij ook mijn wachtwoord niet.

En ik durf het niet te gaan veranderen, want wie weet wat er dan gebeurt. 

Alvast bedankt en vriendelijke groeten

 

Karin Masmeijer

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Ik ga morgenochtend wel even bellen. :grin:


Ha @KarinMasmeijer Leuk dat je het KPN Forum hebt gevonden. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? 

Dit Forum is een plek waar klanten van KPN met elkaar in gesprek gaan en kunnen helpen bij het oplossen van problemen. Vaak krijg je snel een reactie op je vraag, al is deze voorlasnog bij jou achterwege gebleven. Uiteraard zijn er ook mensen van KPN -zoals ik- actief: wij leiden de gesprekken in goede banen, zorgen ervoor dat informatie goed is te vinden én uiteraard geven we antwoord op vragen. We kunnen echter niet direct antwoord geven op alles wat voorbij komt. Vandaar dat je van mij of één van mijn collega's nog niets had gehoord. 

Ik ben wel benieuwd: ben je al via de telefonische helpdesk naar een oplossing toe gebracht? Ik hoor het graag. 


Hallo Bart,

Bedankt voor je reactie, heb niet gebeld.

Nou wonder boven wonder, ben ik toch zelf toch nog tot een oplossing gekomen.

Heb echt alle wachtwoorden die ik maar kon verzinnen, met diverse tussenpozen geblokkeerd te zijn bij KPN, op mijn wachtwoord gekomen.

Daar vond ik ook dat het ene email adres toch een alias is. Heel apart dat ik voorheen niet alle mailen er op kreeg, maar het zij zo.

Ik ben gelukkig nu, en laat het hierbij. Hopen dat alle aparaten het blijven doen.

Krijg nog wel bij een mailadres dat ik het wachtwoord moet bijwerken om te cynchroniseren.

Nou dat komt ook wel weer. 

Vriendelijke groeten.

 


Hallo @KarinMasmeijer Fijn om te horen dat het toch nog gelukt is! Mocht je in de toekomst weer eens hulp nodig hebben dan weet het je het KPN Forum te vinden! 


Reageer