Skip to main content

Al sinds lange tijd heb ik een account onder de username ‘xenomatrix’ 

Echter, ik ben ooit het wachtwoord kwijt geraakt, en de mail voor wachtwoordherstel  kwam nooit aan, ook niet in m'n spambox.  Dus toen heb ik maar een nieuw account aangemaakt.

Het account opnieuw activeren werkt nog steeds niet, ondanks dat het mailadres, wat erbij hoort, nog wel gewoon werkt.  Ik heb het idee, dat er een intern spamfilter bij te provider zit, waar ik niet bij kan komen, om de regels te veranderen.

Vraag:  Kan een moderator handmatig een reset-mail versturen vanaf een ander mailadres als dat van de password-reset-automaat ?  Dan kan ik het originele account weer gaan gebruiken, want dat is veel ouder,  en levert dus ook meer vertrouwen op, dan een account wat pas nieuw is.  Grtz,   Ruben.

NB.  Dit bericht is achterhaald en onjuist. Ik heb nl. vergeten m'n mailadres toe te voegen in account 'xenomatrix’  Zie het goede bericht elders op dit forum.

Heel vroeger had ik een account met de naam ‘xenomatrix’    Echter, ik ben het wachtwoord kwijt,  kennelijk ben ik vergeten m'n mailadres toe te voegen in m'n gegevens.  Wel staat m'n website vermeld.  Nu heb ik op m'n website een mededeling geplaatst, waar m'n mailadres op staat.  Zou een van de mods even een handmatige wachtwoord resetmail kunnen sturen, naar het adres wat op de homepage van user ‘xenomatrix’  staat ?  Grtz,  Ruben. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Hoi ​@Xenomatrix2. Dat is mogelijk. Ik stuur je zo een privébericht waarin ik je verder help. 😊

Vraagje;   Ik heb ooit twee accounts geopend, nl.  xenomatrix en xenomatrix2.

Dit vanwege het feit, dat ik het wachtwoord van het  eerste account kwijt was.

Maar nu heb ik het wachtwoord weer gevonden.

Is  het mogelijk, om deze samen te voegen ?   

Xenomatrix is nl. veel ouder, en Xenomatrix2 heeft meer bijdragen geleverd in het

forum.   Grtz,  Ruben.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Interessante vraag!

Ik ben in het verleden zelf ontwikkelaar en beheerder van een internetforum geweest en ik kan je zeggen dat het wel wat problemen gaat geven: het samenvoegen an sich is nog wel te doen technisch gezien. Grote kans dat die functionaliteit niet standaard in de software zit en dat een beheerder de backend in moet. Dat gebeurt doorgaans niet.

Verder: wat doe je met quotes en replys richting xenomatrix2 als die user opgaat in Xenomatrix?

Hallo ​@Xenomatrix ,

Helaas is dit niet mogelijk. Er zullen twee accounts blijven. Aan jou de keus onder welk account je hier verder wilt gaan. 

Hoi ​@Xenomatrix, welkom terug. Ik zie dat het gelukt is om in te loggen op jouw oude account. Helaas is het niet mogelijk om twee accounts samen te voegen, zoals Noordzee hierboven al aangeeft. 

Reageer