Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik zie de optie “Prullenbak automatisch legen bij afsluiten” niet meer in de nieuwe KPN mail.

Vraag: is deze niet meer en zo ja waar kan ik dit instellen?

 

 

Nee @popdencamp1960 , die optie is niet aanwezig in de nieuwe KPN webmail.


Hallo @popdencamp1960  en @RBxx , het kan wèl, zie onderstaande screendump:

Ga naar instellingen, email, gedrag en zet een vinkje bij ‘verwijderde e-mailberichten permanent wissen’.

 


Die functie is niet helemaal hetzelfde @JanD . Daarmee schakel je de prullenbak eigenlijk uit en krijg je bij ieder mailtje dat je verwijdert de vraag “weet u het zeker dat u dit permanent wil wissen”.


Hallo @RBxx , dat ga ik dan nu even controleren.

 

 


Hallo @RBxx en @popdencamp1960  , inderdaad, als ik een mail aan vink en ik klik op de prullenbakicoon, vraagt het systeem dat inderdaad, eigenlijk een vooruitgang, dan heb je toch nog een bedenkmoment.

Echter, als je een mail sleept naar de prullenbak, blijft deze gewoon in de prullenbak staan.

Als je dan de opdracht geeft prullenbak legen krijg je alsnog die zekerheidsvraag.

 

 


Ok, duidelijk.

Maar de prullenbak legen moet je dan toch zelf doen, dat gaat niet automatisch bij afsluiten.

En dat was de vraag. Het is aan topicstarter om te bepalen of dit voor hem/haar acceptabel is.


Inderdaad, wij hebben onze bijdrage geleverd.

 


Bedankt voor de respons.:thumbsup:

Jammer dat deze optie is verdwenen, ik heb de (spam)filters zo ingesteld dat de spam mails en andere rotzooi in de prullenbak verdwijnen en dan bij afsluiten van de mail (vorige versie KPN mail) dat deze automatisch geleegd werd.

Makkelijk en geen gedoe!

Komt deze optie nog terug?


…..

Komt deze optie nog terug?

Ik verwacht het niet, maar een KPN moderator zal dat voor je moeten navragen.


Hoi @popdencamp1960. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Rbxx al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. 

Komt deze optie nog terug?

Dat ga ik voor jou navragen. Als ik hier een antwoord op heb, laat ik dat weten in dit topic. 

 


Ik heb inmiddels een antwoord ontvangen op deze vraag. Helaas zijn hiervoor op dit moment geen plannen. Ik kreeg als tip om mailtjes in de spam map te laten staan, dan worden deze spammails  automatisch na 30 dagen verwijderd. Wellicht is dat een optie. :blush:   

 

 


Reageer