Skip to main content

Ik moet inloggen om mijn pukcode teveranderen maar ik moet daar voor me telfoon nummer voor geven en dat doe ik en dan moet ik het bevestigen maar hoe kan ik dat doen als ik niet me telefoon kan vergrendelen 

Welkom hier @Kira Trusova! Ik begrijp niet wat je vraag precies is. De pukcode kun je niet veranderen. De pincode wel. Je kunt je telefoon niet vergrendelen of ontgrendelen? 
_____
Heb je toevallig de pukcode nodig om je telefoon te ontgrendelen om hierna de pincode te veranderen? Ik ben benieuwd. 

Hoor graag van je :blush:


Het is alweer enige tijd geleden dat je je vraag hier stelde. Helaas hebben we hierna geen reactie meer ontvangen. Mag ik aannemen dat het inmiddels is opgelost of dat je het via een andere weg hebt geregeld? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. 


Ik moet als ik wil bellen moet ik de puckcode invullen dat heb ik al 3 keer gedaan maar hij blijf maar een puckcode vragen ik kan nog maar 7 pogingen doen om een puckcode invullen


Geeft de telefoon aan dat de ingevoerde PUK-code niet juist is? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer simkaartnummer en PUK-code graag! Ik controleer dan even of de ingevoerde code juist is. Als je de PUK-code te vaak verkeerd hebt ingetoetst, wordt je simkaart geblokkeerd. Die moet dan vervangen worden.