Skip to main content

Kunnen jullie mij oude KPN mailadres re activeren.  Hij is gekoppeld aan Facebook waar ik niet meer op kan. Ik was bij KPN, ben toen overgestapt op Ziggo.  Ben nu weer terug. Kunnen jullie het volgende adres activeren? Het is ************

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

@Metalmario :

Hoeveel maanden geleden heb je jouw KPN abonnement opgezegd ? Was dat meer dan 6 maanden geleden ? Zo ja, dan is jouw oude emailadres/-account volledig verwijderd. En valt er dus ook niks meer te activeren/herdstellen.


Hallo @Metalmario , als jij naar een andere provider bent geweest, ga ik er van uit dat jouw abonnement bij KPN minstens een jaar geleden is opgezegd. Dan is jouw e-mailadres 6 maanden later volledig verwijderd door KPN.

Na een evt. quarantaine periode van drie maanden is de blokkade op het adres ook opgeheven. Als niemand anders dit e-mailadres in gebruik heeft genomen, zou je dit adres gewoon zelf weer kunnen oppakken.

Log in met jouw KPN ID via deze link: KPN e-mail instellingen en kijk of het lukt om een account/alias aan te maken.


Hoi @Metalmario en welkom hier op het forum. En weer welkom bij KPN :) 

 

Ik zie dat onze community je vraag al heeft beantwoord en ik hoop dat je hiermee weet waar je aan toe bent! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.