Skip to main content
Beantwoord

reclame op email

• January 19, 2021
  • 1 reactie
  • 152 keer bekeken

Uala39wb
Nieuwkomer

Wat kan ik doen tegen al die reclame die ik binnen krijg op mijn email adres

Beste antwoord door WMG-N

@Uala39wb :

Hier zijn een aantal dingen die ik zelf gedaan heb om de hoeveelheid spam fors te verminderen/beperken. Wat er dan nog aan ECHTE spam binnenkomt - en dat is iets anders dan “ongewenste email" (voor ongewenste email kun je je afmelden) - verplaats ik eerst naar de spammap (bijv. in de webmail). Door het verplaatsen naar de spammap wordt ECHTE spam als spam bij de KPN aangemeld. En vanuit de spammap verwijder ik dan de berichten definitief.

Kijk ook hier.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 20, 2021

@Uala39wb :

Hier zijn een aantal dingen die ik zelf gedaan heb om de hoeveelheid spam fors te verminderen/beperken. Wat er dan nog aan ECHTE spam binnenkomt - en dat is iets anders dan “ongewenste email" (voor ongewenste email kun je je afmelden) - verplaats ik eerst naar de spammap (bijv. in de webmail). Door het verplaatsen naar de spammap wordt ECHTE spam als spam bij de KPN aangemeld. En vanuit de spammap verwijder ik dan de berichten definitief.

Kijk ook hier.