Skip to main content

Ik lees al geruime tijd de bericht over het ‘functioneren’ van het SPAM filter zoals toegepast door KPN.

Vandaag heb ik 15 berichten die gemarkeerd waren als SPAM moeten corrigeren, immers dit waren reguliere berichten.

Nog even en alle inkomende berichten worden als SPAM gemarkeerd.

Ik ben zeer ongerust over de toekomst van e-mail bij KPN...

 

 

 

 

Hallo @TheSeparator, welkom op ons forum!

Ons spamfilter houdt e-mails waarvan met 100% zekerheid gezegd kan worden dat het om spam gaat tegen. Deze e-mails krijg je dan ook niet te zien. E-mails waarvan echter niet met zekerheid gezegd kan worden of het om spam gaat of niet, worden gemarkeerd als spam. Het kan dus soms voorkomen dat iets als mogelijke spam gemarkeerd wordt, terwijl dit niet het geval is. Het is daarom belangrijk om gewenste e-mail als zodanig te markeren. Hier leert onze spamfilter namelijk weer van.


Bedankt voor deze informatie. Dagelijks vind ik een grote hoeveelheid berichten die met [spam]  gemarkeerd zijn in de SPAM folder. Echter er staan ook regelmatig berichten in die folder zonder SPAM] markering die ook voor mij geen SPAM zijn. Die berichten zou ik liever in mijn inbox zien verschijnen...


Ik kan je in dat geval aanraden om de gewenste e-mail te blijven markeren als gewenst. Hier leert onze spamfilter namelijk weer van.