Skip to main content
Vorige week op verzoek van kpn mijn wachtwoord gereset omdat er nogal wat hack activiteiten waren. Gedaa, maar Sindsdien kan ik geen email meer versturen op ipad en iphone (imac en webmail geen probleem}, elke keer zelfde bericht; server staat geen relaying toe. Alle instellingen exact volgens de KPN website. Ik heb gechat met medewerker die het ook niet wist, naar KPN winkel gestuurd waar ook deze medewerker niks betr wist te verzinnen dat het eens te proberen bij de apple winkel. En die zei dat er niks mis ais an apparaat en het toch een kpn issue was. Wie weet een oplossing?
Heb je wellicht meerdere accounts ingesteld staan en wordt wellicht het verkeerde account gekozen om mail te verzenden?
Bedankt voor je reactie! Nee, ik heb maar één kpn account en die staat zonder type of spel fouten in de email instellingen
Mijn vraag ging ook niet over meerdere KPN accounts, maar over meerdere accounts in het algemeen.
Nee, er zijn geen andere accounts
Is het een ander e-mailadres dan het adres wat je wel kunt gebruiken?
Hoi @Relaying issue, is dit probleem al opgelost? Er zijn een aantal mailboxen geblokkeerd omdat hier actief misbruik van werd gemaakt. Ik weet niet zeker of jouw e-mailadres hier ook onder viel. Als dat het geval is, controleer dan of er nog apparaten zijn die met het oude wachtwoord inloggen. Zodra we dat detecteren wordt er direct een tijdelijke blokkering ingesteld.

Reageer