Skip to main content

Ik wil een email-alias van mijn account verplaatsen naar een andere email account van ons abonnement. Wie kan mij daarbij helpen?

 

Ik heb dezelfde uitdaging. Emailadres wel verwijderd al, maar daarna zelfde emailadres aanmaken als account lukt niet. @Vikash zou jij mij ook kunnen helpen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @tonb70. Welkom op het KPN Forum! Ik zal proberen om de reservering van het e-mailadres te verwijderen zodat je het kan toevoegen aan een andere mailbox. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel? Het e-mailadres waarvan de reservering verwijderd moet worden mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Dag @Vikash : gevraagde gegevens toegevoegd aan profiel.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het e-mailadres dat je hebt achtergelaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld nog actief is. Pas nadat je het e-mailadres hebt verwijderd kan ik de reservering voor jou verwijderen. Op de pagina “E-mailadres en e-mailaccount aanmaken of verwijderen” kan je bekijken hoe je dit doet. Laat je mij weten wanneer je het e-mailadres hebt verwijderd? Dan kan ik voor jouw aan de slag. Daarna kan je een nieuw e-mailaccount toevoegen in MijnKPN


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het e-mailadres dat je hebt achtergelaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld nog actief is. Pas nadat je het e-mailadres hebt verwijderd kan ik de reservering voor jou verwijderen. Op de pagina “E-mailadres en e-mailaccount aanmaken of verwijderen” kan je bekijken hoe je dit doet. Laat je mij weten wanneer je het e-mailadres hebt verwijderd? Dan kan ik voor jouw aan de slag. Daarna kan je een nieuw e-mailaccount toevoegen in MijnKPN

@Vikash : emailadres is verwijderd.

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het e-mailadres dat je hebt achtergelaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld nog actief is. Pas nadat je het e-mailadres hebt verwijderd kan ik de reservering voor jou verwijderen. Op de pagina “E-mailadres en e-mailaccount aanmaken of verwijderen” kan je bekijken hoe je dit doet. Laat je mij weten wanneer je het e-mailadres hebt verwijderd? Dan kan ik voor jouw aan de slag. Daarna kan je een nieuw e-mailaccount toevoegen in MijnKPN

Ik heb zojuist de reservering verwijderd. Je kan het e-mail adres nu weer aanmaken als nieuw e-mailaccount toevoegen in MijnKPN