Skip to main content

Ik wil geen KPN ID. Ik ben geen klant en zal dat ook zeker nooit worden!

Al heel lang krijg ik mails die niet voor mij zijn. 

 

Al diverse malen heb ik doorgegeven dat ik niet Dhr. .... ben en dat ik geen abonnement bij jullie heb en dat jullie een verkeerd e-mailadres gebruiken voor de klant die jullie willen bereiken. 

Ik ben het nu echt beu. Hoe vaak moet ik dit melden????!!! 

 

Als jullie niet onmiddellijk actie ondernemen, dan ga ik overal waar ik kan klachten indienen over jullie. 

Ik heb zelfs e-mails met persoonlijke informatie van Dhr .... van jullie ontvangen. Daar stond ook zijn telefoonnummer in. Hij heeft daarop dat ook bij jullie gemeld nadat ik hem geappt had, omdat jullie mij zijn nummer lieten weten. 

 

Wel eens gehoord van AVG? Datalek?? 

 

LAATSTE KEER: MAAK JULLIE ROTZOOI OP ORDE!!!! 

 

 

Belachelijk dat ik op jullie mails niet eens kan reageren. Dan moet ik een KPN ID aanmaken. Ik ben geen klant!! 

Hallo onveilig, welkom op het forum! Wat een nare situatie dat je steeds mails krijgt die niet voor jou bedoeld zijn en dat dit nog niet verholpen is. Ik ga dit met je oppakken en zorgen dat het stopt. Daarvoor heb ik wel wat gegevens nodig. Je krijgt een privébericht van me. Als je daarop zou willen reageren gaan we dit oplossen.


Ter afsluiting, de niet kloppende gegevens bij de klant in kwestie zijn aangepast. Je zou nou geen verdere mails meer moeten krijgen. Als er in de afgelopen weken echter nog een mailing is klaargezet, kan het zijn dat je nog een keer een mailtje krijgt. Nieuwe mail echter niet meer.