Skip to main content

Hallo, ik ga samen wonen en zou graag mijn e mail adres mee willen nemen. Ik zit bij kpn en mijn vriendin ook.

@Frankie1976 

Dan moet je eerst jouw profiel hier op het forum volledig invullen. Vul in bij “Opmerkingen” - van jouw vriendin - naam, adres, woonplaats, klantnummer, naam emailaccount en de laatste 4 nummers van het IBAN rekeningnummer in. Maak ook goed duidelijk welk emailadres/-account moet worden overgezet naar welk abonnement/emailaccount. Met die informatie kan een moderator dat account (laten) overzetten.


Hi @Frankie1976, welkom hier en bedankt voor het invullen van je gegevens. 

Ik heb het verzoek doorgezet. Het kan zijn dat mijn collega's contact met je opnemen op je 06-nummer ter verificatie en bevestiging. Hou dus je telefoon in de gaten, ik verwacht dat dit in de loop van komende week zal gebeuren. 

 


Mijn dochter gaat ook samenwonen. Ook zij heeft inmiddels een contract afgesloten bij KPN voor mobiel, internet en TV. Zij wil ook graag het KPN account dat ik ooit voor haar aangemaakt heb en op mijn contract staat meenemen naar het nieuwe contract.

Volgens de KPN winkel kon dat niet. Wat moet ze doen om het wel te laten lukken ?

Wie kan haar verder helpen ?


@DVS Gebruiker 

Dat kan heel goed. Heb je meerdere emailaccounts bij jouw abonnement ? Dan kan zij haar emailaccount in zijn geheel gewoon laten overzetten naar haar nieuw abonnement.

Vraag aan de KPN om dat emailaccount te laten overzetten. Het verzoek daarvoor kun je doen via dit forum of via de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ). Via de KPN klantenservice gaat het echter sneller dan via dit forum.

Dan moet je wel naam, adres, woonplaats, klantnummers, laatste 3 cijfers van het IBAN nummer (alles van beide abonnementen) en de naam van het emailaccount in kwestie bij de hand houden/vermelden.


Dank je wel voor de snelle reactie. Gaan we contact opnemen met de klantenservice.